Citeren27.05.20120 likes
nou, ik ga zo eerst lekker douchen, en dan even naar schoonouders koffie drinken en vanmiddag lekker luieren in de zon en morgen hebben we een verjaardag van mijn nichtje
Advertise here!! |
Citeren27.05.20120 likes nou, ik ga zo eerst lekker douchen, en dan even naar schoonouders koffie drinken en vanmiddag lekker luieren in de zon en morgen hebben we een verjaardag van mijn nichtje
|
Citeren30.05.20120 likes in ieder geval zaterdag naar de springwedstrijden van mijn zoontje en dan zien we wel weer
|
Citeren31.05.20120 likes
Het is weekend voor mij...,ff kijken wat ik ga doen kinderen naar brengen[vrijdag] dan zie ik wel verder..,
|
Citeren31.05.20120 likes die rot lip-top Het is voor mij weekend,eerst morgen de kinderen naar school brengen of ze gaan zelf en daarna zie ik het wel misschien ben ik hier of even klussen op zolder |
Citeren31.05.20120 likes ik mag nog 1 dagje werken en dan heb ik ook weekend
|
Advertise here!! |
Citeren01.06.20120 likes Alleen de Zaterdag Bonn ,dan heb je weekend ,ga ik verder met de zolder..,
fijn weekend |
Citeren09.06.20120 likes Yesss het is bijna zover,'gezellig' naar Zwolle toehoop dat het wel best weer wordt op dit moment is het geen best weer,misschien is het daar beter dan hier!!'Jammer dan'en morgen ook weer feest!!
Goedenmiddag Bonn, Hoe is het weer daar slechtwens je een fijn weekend en andere die hier komen een fijn weekend en veel plezier met voetballen Nederland-Denemarken!! zoennn en handdd |
Citeren09.06.20120 likes het was hier vandaag redelijk weer hoor, wel hard waaien, maar het was droog nou vandaag gewerkt, en verder lekker genieten van mijn man die even thuis is, morgen ook nog gezellig samen zijn
|
Citeren16.06.20120 likes Hoi Bonn vandaag ook werken straks ook weekend geniet jullie maar het is redelijk weer droog en een beetje zon en het waait,vandaag ff ehbo en het verkeer regelen en morgen voetbal kijken!!Hopelijk wint Nederland misschien maken wij een kans!!
Fijn weekend all |
Citeren22.06.20120 likes Goedenmiddag,
Nou hoe ziet mij weekend eruit,hopelijk dat het morgen[Zaterdag} beter eruit dan vandaag niets aan,hoop gewoon dat het beter is droog[we zullen het zien]hoeft geen warm weer te zijn als het maar droog is dan zou ik het buiten kunnen vieren want mijn zoon{Ramon} is morgen jarig en wordt 9jaar krijg heel visite en we gaan ook bbq en zondag op ruim dag!! wens iedereen een prettig weekend |