Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren29.02.20120 likes
Citeren01.03.20120 likes
Lekker hoor nu heb ik weekend heerlijk,ff kijken wat de planning is in de agenda!!Daarna zie ik wel,geen kids en even de boel opstelten brengen....,maar ik wens jullie all een prettig of knuffel weekend of wat jullie gaan doen..
Citeren02.03.20120 likes
wolf, geniet van je vrije weekend
Citeren02.03.20120 likes
Dat komt wel goed vandaag lekker in de tuin gewerkt en wat werken op de liptop en nu even kijken wie er zijn bij kletsen en Zaterdag even klussen rondom het huis en Zondag uiteten,Bonn thnxx hoop voor jou ook een heel liefde vol weekend en een zoennn
Citeren09.03.20120 likes
een liefdevol weekend dan heb ik zeker wel, doordeweeks ook trouwens Maar het wordt heerlijk weer dit weekend, dus morgen even werken en dan ga ik lekker de stad in en naar de markt, savonds gezellig hapjes maken en chips eten met man en kids, een filmpje of, en dan zondag even een bakkie koffie drinken bij mijn schoonouders, en in de middag zien we wel weer Maar iedereen een heel fijn weekend

Advertise here!!

Citeren14.03.20120 likes
Ik weet het langgeleden dat ik hier was...

Het is voor mij weekend yesss,heel veel leuke dingen doen morgen zoals,strand ff borrelen en een hapje,uitslapen,genieten,restaurantje,mensen kijken,gewoon wat leuks doen!!

voor iedereen een prettig weekend en genieten van de zon!!

zoennn en handd
Citeren15.03.20120 likes
leuk wolf, geniet ervan, ik mag vandaag, morgen en zaterdag nog werken en dan heb ik weekend als ik zaterdag klaar ben met werken ga ik misschien nog even naar een voetbalwedstrijd van mijn twins kijken of naar de stad. Zondag even naar mijn schoonouders koffie drinken en dan zien we weer Hangt ook van het weer af, fijne zondag allemaal en geniet van de zon
Citeren15.03.20120 likes
Oke Bonn jij zit ook niet stil straks als het voor jouw weekend is,hoop dat er ook de zon erbij is voor Zaterdagochtend of wat later en misschien even kleertjes kopen voor je kids in de stad veel plezier Bonn en we kletsen snel weer
Citeren15.03.20120 likes
lieve wolf, dank je wel en nee kan moeilijk stil zitten maar op zaterdag en zondagavond kann ik wel heel goed stilzitten als we leuke programmas of film kijken Jij ook een heel fijn weekend, kussie en knuffie
Citeren15.03.20120 likes
ik denk dat het een friemel weekend wordt

Adverteer hier