Citeren09.12.20110 likes
Ik ga dit weekend lekkere, en leuke dingen doen, en ga lekker niet zeggen wat dat zijn
Advertise here!! |
Citeren09.12.20110 likes Ik ga dit weekend lekkere, en leuke dingen doen, en ga lekker niet zeggen wat dat zijn
|
Citeren11.12.20110 likes Flauw hoor freakske Ik heb lekker niet veel te doen dit weekend, en weet je het beval me prima Wolf misschien ben ik wel te nieuwsgierig, dan alvast sorry, maar waarvoor moest jij naar het ziekenhuis? Iedereen nog een fijne zondag Knufff Bell |
Citeren11.12.20110 likes Ik denk dat jij wel kan raden wat die dingen zijn , Bella. Van middag ff op familie bezoek...... Iedereen een fijne zondag. |
Citeren11.12.20110 likes Maar freakske toch ik weet dat niet Ik ben een beetje blond Maar zeg het maar niet, straks vertel ik het door en ben jij boos op bell Ik ga nog even wat voorbereidning doen voor mijn werk, dan lekker bank hangen en daarna nog even op de pc mijn vrienden opzoeken fijne zondag allemaal en tot snel knuff Bella |
Citeren18.02.20120 likes Voor mij is dit een slecht weekend omdat bijna twee dgn op bed ligt vind ik voor mezelf niet prettig maar dat gaat wel over voordat ik een meiske wordt,wens jullie een voor een een goed weekend,
zoennn en handd mvg wolf |
Advertise here!! |
Citeren20.02.20120 likes ik heb lekker rustig aan gedaan, even naar de carnavalsoptocht gekeken en toen met asprini op bed gelegen, was niet helemaal fit
|
Citeren20.02.20120 likes oeiiii das minder bonn hoop dat het nu beter gaat |
Citeren20.02.20120 likes Wolf knufff en beterschap Bonneke ook een knuf voor jou en beterschap Mijn weekend is toch wel bankhangen en carnaval vieren En kijken hoe tornado zijn best doe met trekken En wat ik ook veel gedaan heb dit weekend is plantjuhhh pesten :confused Ga zo nog even freakske pesten Fijne zondag allemaal nog, morgen lekker werken ik heb een week vakantie |
Citeren20.02.20120 likes thanks tornado en bella, heb je som he dat je je even niet lekker voelt, maar het gaat alweer beter, moet nog wel even opletten wat ik eet bella fijne vakantie, ik mag morgen eerst naar het ziekenhuis met mijn schoonvader, en dan ga ik werken |
Citeren28.02.20120 likes Gelukkig ben ik een beetje opgeknapt Bella maar thnxx had liefs 39,9 koorst was zelf ook beetje geschrokken lag gewoon te trillen in bed en had het koud,voel mezelf iets beter maar heb nog een beetje koorst maar dat gaat wel over gisteren {MA.} gewoon gewerkt,a.s.Donderdag ben ik vrij en misschien ben ik dan wel hier,lekker een lang weekend heerlijk even bij komen hahahaha
|