Citeren27.06.20060 likes

Advertise here!! |
Citeren27.06.20060 likes ![]() |
Citeren27.06.20060 likes vwb t laatste stukje.... wees dan maar blij dat je geen vriendin hebt. |
Citeren27.06.20060 likes tja dat is misschien wel zo maar het gaat er niet om of ik al dan nie een vriendin heb op het moment, wil er gewoon es eentje vinden die me aanvaard zoals ik ben , eentje die me kan aanvaarden in mijn tekortkomingen, eentje die me eindelijk es een beetje tot rust kan brengen |
Citeren27.06.20060 likes zo eentje die bv aanvaard dat je van racen houd en 't dan vroeg of laat toch wel mis zal gaan' zoals je zelf schrijft...? |
Citeren27.06.20060 likes oowowooo cude, das fout ![]() je moet niet zoeken, je moet gewoon gevonden worden ![]() ze zeggen wel, zoek en gij zult vinden, maar dat telt voor alles. xx roos ![]() |
Advertise here!! |
Citeren27.06.20060 likes neen eigenlijk niet, begrijp wel wat je zeggen wil ... het gezonde verstand in me zegt dat je gelijk hebt, dat ik weet dat ik vaak verkeerd bezig ben als ik in mijn auto stap, snap je maar ... ik kan het zelf niet onder woorden brengen allemaal |
Citeren27.06.20060 likes het leven heeft me gewoon te veel pijn gedaan, ik weet iedere keer op het juiste moment het verkeerde te doen, iets wat niet in mijn aard ligt of bij mijn karakter past maar wat iedere keer grote gevolgen voor me heeft |
Citeren27.06.20060 likes Elk huis heeft zn kruis en op elk levenspad volgt wel een paar keer ellende. Daar word je sterk van en dat vormt je tot wie je nu bent. |
Citeren27.06.20060 likes doornroosje: het geeft me sowieso al een goed gevoel om mij even te kunnen uiten, om even te zeggen welke gedachtes er allemaal in mijn hoofd omgaan, om even mijn eigen stommiteiten onder ogen te kunnen zien, weet je ik ben zelf iemand die niet snel iemand veroordeeld maar het doet pijn om keer op keer zelf veroordeeld te worden...
Gevonden en zoeken, ik weet het wel en daar twijfel ik ook niet aan dat het wel zoals vroeger zal gaan voor me maar ik heb het gevoel dat ik mijn hart een keer te veel heb geuit, dat ik een keer te veel mijn gevoelens heb getoond, Voor mij voelt het precies alsof er een limiet staat op het openen van je hart, precies alsof er iedere keer een klein deel binnen in me sterft |
Citeren27.06.20060 likes Misschien wel en heb ook als ouderlijk levensmoto meegekregen ''je maintiendrai" maar trop is 'te'
Misschien dat ik over 10 jaar nog es zal lachen met de situatie en dat ik blij ben dat het zo verlopen is maar dan moet ik eerst nog wel die 10 jaar zien door te komen |