Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Hoe, wat ,waarom eigenlijk allemaal

Advertise here!!

Citeren28.06.20060 likes
Heey Cude

Geloof me, je bent niet de enige, ik heb het al 15 jaar moeilijk en nu nog, komt geen einde aan, maar das voor mij geen reden om te zeggen dat ik er geen zin meer in heb. Ik heb de afgelopen jaren dingen meegemaakt die ik hier nu niet kan neertzetten, want dan zouden ze kip niet meer herkennen, maar 1 ding is zeker, van alle **** die ik gehad heb, heb ik wel steeds nadien iets kunnen leren. Dat zag ik op dat moment niet, maar nu wel en nog steeds.

Mijn leven is nog altijd moeilijk, maar ik zie het als een pad, iedere keer weer kom ik de ellende te boven. En zoals ooit iemand zei, ieder nadeel heeft zijn voordeel, probeer daar eens naar te kijken en dan zul je zien dat het zo is.

Veel sterkte en knuf kip31
Citeren28.06.20060 likes
Graag gedaan Elzard (mooie naam trouwens)
Citeren28.06.20060 likes
ESPASA : Germaanse edelnaam
Citeren28.06.20060 likes
als je het allemaal zo leest cude heb iedereen zo zijn problemen. jij, kip en ik ook. maar door blijven ademen cude. het leven gaat niet over rozen helaas.

Sterkte en kus van Anita
Citeren28.06.20060 likes
nou zeg... he Elzard..... wat wil je nou nog meer met een germaanse edelnaam.... dat kunnen er niet zeggen veel hoor. Wees er maar zuinig op Op jezelf én op je naam...

Advertise here!!

Citeren28.06.20060 likes
Lampje : Ik denk het ook, had gisteren een redelijke dip maar echt ik ben jullie allemaal dankbaar voor hetgene wat jullie me vertelden in je reacties, had dit niet verwacht en het heeft me goed gedaan, heb het gevoel dat dit toch tijdelijk mijn batterijen iets heeft kunnen opladen.

Espasa kdoe mijn best, vroeger was mijn naam een bron van 'plaag' maar tegenwoordig ben ik er trots op
Citeren29.06.20060 likes
hallo Cude hier tip van mij.Probeer eens eerst gelukkig met jezelf te worden.Dat valt al niet mee.Maar uit ervaring weet ik dat het zo is.
Je kan niet iemand gelukkig maken als je niet gelukkig met jezelf bent.Want dan laat je jou geluk van een ander af hangen.
Ik wens je hiermee veel succes want het is een hele klus.
TOY TOY TOY
LIEFS MIRNA
Citeren29.06.20060 likes
dat heb je mooi en goed gezegd mirna.
Citeren30.06.20060 likes
Als het een bron van 'plaag' is Elzard dan zullen ze vast jaloers zijn geweest op je mooie naam....Waren vast allemaal Jantjes, Pietjes en Klaasjes
Citeren30.06.20060 likes
hele wijze woorden mirna. en het klopt echt maar ook als je het geluk met je zelf gevonden hebt kan het soms ook moeilijk zijn.
ben alleen met me 2 meisjes en ons bootje vaar nu goed. maar wil een ander nu instappen . en dan gaat het mis. wil je op geven wat je hebt. waar je hard aan gewerkt hebt . soms denk ik wel eens alleen zijn is veel makkelijker. geen rekening houden met een ander geen kans op verdriet. maar goed zo heeft een ieder zijn problemen hoe groot of klein die ook mogen zijn.

oh ja wil ook nog ff af sluiten met wijze woorden . ga je er niet dood aan , dan word je er sterker van

en cude je mag altijd je hart hier luchten hoor. altijd wel iemand die ff naar je luisterd dat is het fijne van kletsen je kan hier een clown zijn en lol hebben maar je maar ook je verdriet tonen

Adverteer hier