Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Hoe, wat ,waarom eigenlijk allemaal

Advertise here!!

Citeren27.06.20060 likes
tja, je kunt t zwart zien... die 10 jaar of wit bekijken misschien 1 jaar
Citeren27.06.20060 likes

je nuchterheid, bedankt voor je woorden
Citeren27.06.20060 likes
sorry, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Heb mij portie wel gehad en dit was de enige methode om mn hoofd boven water te houden. Daar word je hard van maar daar leer je ook erg veel dingen beter te waarderen en te relativeren. Vandaar.... glas is altijd halfvol en niet halfleeg
Citeren28.06.20060 likes
espasa:

en ik ben juist ook es bij andere onderwerpen gaan zien, mensen die er misschien nog wel lastiger inzitten als mijzelf bvb, mensen die kinderen hebben, mensen die nog meer gesetteld zijn in het leven en dan "alles" verliezen, tja alles is relatief ... maar soms doen dingen toch pijn hoe klein ze t.o.v ook wel kunnen zijn

Ik begrijp ook wel dat zoals ik me nu voel bij mijn rouwproces hoort, leeg, gekwetst, nergens meer goesting in, me nergens op mijn gemak voelen, wat ik ook doe altijd aan hetzelfde denken, altijd bij dezelfde herinneringen uit komen ZIJ

heb even genoeg van het vrouwelijk schoon en dat is me eigenlijk nog nooit in het leven voortgekomen
Citeren28.06.20060 likes
eigenlijk wil men altijd datgene wat men niet kan krijgen of nog niet heeft

Advertise here!!

Citeren28.06.20060 likes
Nee hoor, daar ben ik t niet mee eens. Je moet t fijn zien te krijgen met wat je hebt en daar gelukkig mee zijn.
Citeren28.06.20060 likes
espace:

ja maar ik wil een stap verder in het leven, ik wil een vrouw die me respecteerd, ik wil gewoon liefde, iets wat als speciaal word beschouwd, iets unieks, ik wil een dochtertje die papa tegen me zegt, ik wil iets doen met datgene wat ik tot nu toe heb opgebouwd, wat is er anders allemaal het nut van geweest, althans dat is het gevoel dat ik nu heb...
Citeren28.06.20060 likes
als je gewoon in t leven staat met open ogen en geniet van de dingen om je heen en open staat voor al t nieuwe dan zal je dat absoluut krijgen....
Citeren28.06.20060 likes
espasa:

Mijn gezond verstand zegt me precies hetzelfde maar het is iedere keer mijn gevoel waar ik strijd mee moet leveren ...

ik ga me nu te rusten leggen, ben blij met je reacties en je nuchterheid.

Ik zal nog maar es diep ademhalen en rustig verder proberen te wandelen in het leven.

Ik moet wel beter opletten met mijn auto want dat is inderdaad een gevaarlijke en onberekenbare situatie die ik daar mee creeer.

dank je wel voor je reacties.

Mvg Elzard.
Citeren28.06.20060 likes
Hey cude,

Wat jij doormaakt heb ik ook ongeveer gehad, niet hetzelfde maar kom ....Deed ook altijd te vriendelijk of gaf mijn hart te bloot en dacht dat alles gewoon zo hoorde ....

Maar nu weet ik beter, aan alle ellende komt een einde, je moet er alleen in geloven!! En ik ben vandaag zover dat ik erin kan geloven .....
Pas dan kan je je hart weer openstellen voor een ander.

Als je eens wil praten, ben altijd een luisterend oor

dikke kussss mama xxxxx

Adverteer hier