Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Hoe, wat ,waarom eigenlijk allemaal

Advertise here!!

Citeren07.07.20060 likes
cude kusssssssssssssssss knufffffffffff en aaaaaaaaaaaai
zo die heb je hard nodig.

weet ik ken de gevoelens die je hebt maar al te goed. ben sinds 3 jaar gescheiden.
het klinkt stom en je hebt er nu ook niks aan maar dit hoort er echt bij. leeg zijn moe zijn geen doel in het leven hebben . is ook niet raar want de hele basis van je leven ligt over hoop.

je moet weer een nieuwe basis bouwen en dat kan niet zonder puin te ruimen. .en alsjeblieft doe dat ook gun je eigen de tijd om te ruimen
jank schreeuw scheld schop of weet ik veel wat je doet maar uit je gevoel. het is niet raar. .tis pas raar als jij je er voor gaat schamen.

en het lekkere van hier is niemand kent je en niemand veroordeeld je.( en de gene die dat wel doen laat je links liggen want daar heb je toch niks mee te maken)

dus cude uit je maar hoor .

en om even met een optimischtis bericht af te sluiten het duurt 2 tot 3 jaar voor dat je je leven weer helemaal op poten hebt. dat wil niet zeggen dat het een en al ellende is die tijd nee zeker niet maar ( en dat merk ik bij mezelf heel erg ) je hebt die tijd echt nodig.

heel veel liefs van mram
Citeren07.07.20060 likes
knap van je mram dat jij weet dat het 2 tot 3 jaar duurt ... psychologie gestudeerd toevallig of basseer je dit op je eigen leven? ben ik benieuwd naar
Citeren07.07.20060 likes
tim als je niks zinnig te zeggen hebt hou dan je mond dicht dank je wel
Citeren07.07.20060 likes
mag ik zeggen dat ik grote twijfels heb?
Citeren07.07.20060 likes
ik heb zoiets namelijk al eens meegemaakt op ilse

Advertise here!!

Citeren07.07.20060 likes
met wie dan zuur van ilse?
Citeren07.07.20060 likes
ene mamma.cash......lampje
en later nog een .waarvan ik de naam ben vergeten........die zat maanden te chatten..opeens zei ze dat in het ziekenhuis k...was geconstateerd....en ze nog maar een paar weken te leven had ........iedereen schrok zich rot .en leefde erg mee.....ik ook.
later bleek dat het niet waar was ...........
Citeren07.07.20060 likes
was in de box filmhuis.

dus ik ben nogal scepties als het zielige vehalen betreft,die lang duren
Citeren07.07.20060 likes
Mramm, ik vind eigenlijk wel net als Tim dat je moet oppassen met t schrijven van jaartallen. iedereen is anders, net als jij en ik. Dit heb jij misschien zo ervaren maar bij een ander duurt het misschien wel 6 jaar of komt er nooit overheen maar het kan ook maar zo zijn dat er een verandering in je leven komt dat je r in minder dan een jaar vanaf bent....

Ik sanp je wel, maar je moet idd niet gaan voorspellen. Je kan hooguit voor jezelf spreken.

Ook vind ik, dat alsmaar met iemand meepraten absoluut niet altijd zn voordelen heeft voor die persoon. Iemand kan erg verdrietig zijn maar soms is het nodig, denk ik, om eens te zeggen 'ophouden nu' kijk om je heen wat je hebt en niet wat je niet hebt, hoe moeilijk ook.

Iedereen heeft zn eigen problemen, zn eigen ellende, en iedereen heeft wel eens iets vreselijks ergs meegemaakt.....

Ik zou niet willen dat mensen; vrienden, kennissen telekns maar met me meepraten... Nee, hou maar eens een spiegel voor, hoe hard het ook is. Zeg maar eens een keer 'man, doe wat leuks met je leven in plaats van te zitten zeuren dat je dood wilt'. Heeft niet iedereen wel eens een keer dat gevoel gehad???? ... Nou dan....

Dit is mijn mening natuurlijk en ik weet dat ik soms erg nuchter kan zijn, maar ik heb mn portie ook wel gehad en werd er werkelijk niet beter door, door mensen die daarna met hún verhaal kwamen... Wat moet je met nog meer ellende? Iedereen weet dat er uiteindelijk echt wel een goed eind aankomt. Maar net als Tim zei... beter dat je geen datum prikt want dat slaat, hoe goed bedoelt, natuurlijk nergens op.

Liefs,
Jet
Citeren07.07.20060 likes
Nou Jet idd; je hebt helemaal gelijk; ieder mens is uniek en elk probleem ervaart een ieder anders, dus kan je niet standaard een tijd vaststellen wanneer iets opgelost is.

wat een vijandigheid die mram

nee jij trekt volle zalen mram

tim als je niks zinnig te zeggen hebt hou dan je mond dicht dank je wel

Bepaal jij nu ook al wat zinnig is en wat niet? Geweldig! Proficiat met je promotie. We zijn allen blij voor je

Adverteer hier