Citeren07.07.20060 likes
Ja.... lief he.... vind ik zelf ook wel eigenlijk 

Advertise here!! |
Citeren07.07.20060 likes Ja.... lief he.... vind ik zelf ook wel eigenlijk ![]() ![]() |
Citeren07.07.20060 likes Cude.... mij is t even niet duidelijk... tegen wie heb je t nou met je zin "Tuurlijk mag je dat zeggen maar eigenlijk vind ik dat je opmerking hier niet thuis hoort, daar zat ik dus niet op te wachten " ???? |
Citeren07.07.20060 likes sloeg op zuurkool met worst pagina 3 |
Citeren07.07.20060 likes ohw oke... |
Citeren08.07.20060 likes
sloeg op zuurkool met worst
* is dat eenzelfde uitdrukking als: dat sloeg als een tang op een varken? dat sloeg als een drol op een sluisdeur? |
Advertise here!! |
Citeren08.07.20060 likes mensen vandaag heb ik voor het eerst in weken weer es kunnen gemeend lachen, het gaf me een goed gevoel, heb een deel van de dag met plezier doorgemaakt ![]() ![]() |
Citeren09.07.20060 likes Dag Cude,
Hier nog een paar woorden van mij. Ik zit zojuist je verhaal te lezen en wat ik zie is dat je een aantal zaken buiten jezelf plaatst. Ik kan me indenken dat het niet gemakkelijk is en wat zou het je opleveren als je aan de kant van de oorzaak gaat staan. Dat is wel de kant waar je iets kunt veranderen (voor jezelf welteverstaan). Hoe mooi zou het zijn als je voor jezelf eens nagaat wat je een prettig gevoel geeft en dat je ervoor zorgt dat je dit gevoel minimaal één keer per dag hebt. Hoe klein hetgene ook is dat je een prettig gevoel geeft, een gedachten, een droom of iets of iemand. Als je moe/leeg bent of het niet ziet zitten, laat dat gevoel er ook gewoon zijn. Bepaal voor jezelf alleen op een gegeven ogenblik wel wat dit gevoel je oplevert en wat het is dat je daar aan vasthoudt. Hoe heerlijk is het om voor in de bus te zitten met het stuur in je handen ipv achterin en je laat rijden. Succes met het vinden van de mooie dingen om je heen en weet dat het geluk in je leven afhangt van de kwaliteit van je gedachten. |
Citeren09.07.20060 likes wat geeft mij een goed gevoel ...
- op mijn gemak zijn ( rust ) - kunnen spontaan lachen - liefde krijgen en liefde geven - cadeautjes ![]() - dingen voor mezelf ( nieuwe kleertjes, schoenen etc ) - heb laatstdaags een nieuwe fiets gekocht ![]() - ben de laatste tijd heel veel aan het winkelen ![]() mijn kleerkast is haast te klein - nu moet ik zeggen dat ik meer mijn draai begin te vinden, weet je ik ben redelijk vaak diep gekwetst geweest in mijn leven maar het begint me op te vallen dat je sneller recupereert. - het vertrouwen van een ander. - iedere morgen een knuffel bij het opstaan en een kus bij het naar het werk gaan ( daar zal ik nog ff geduld voor moeten opbrengen ) - mensen om me heen - regelmaat in mijn leven. - luxe - ach ja eigenlijk veel dingen die meerderen aanspreken kzal de lijst aanvullen mocht er me nog iets binnenschieten |
Citeren10.07.20060 likes attenooie wat een lijst, wat ben ik dan snel tevreden ![]() * mooie zonsop- of ondergang * bakkie koffie in het zonnetje * al mijn lieve vrienden en vriendin(en) * de lach van mijn dochter too much to mention eigenlijk luxe geef ik niet om, wat je niet hebt kan je ook niet missen |
Citeren10.07.20060 likes Nou ik dacht eigenlijk t zelfde tim....
Ik geloof dat ik helemaal geen luxe nodig heb om gelukkig te zijn. Ik kan intens gelukkig zijn als ik met mn honden in t bos aan wandelen ben of... als ik zie dat mn kids de lachend de berg af zie racen met de fiets met hun rugzak achterop of... als ik met de kids naar het riviertje ga hier dichtbij met kraakhelderwater en prachtige vlinders of... voor t slapen gaan met een glas witte wijn buiten op t bankje zitten, kijkende naar alle sterren of... genieten van de eerste tomaten uit mn moestuin of... gelukkig zijn met een belletje van vrienden, familie die op dat moment aan me dachten of.... mn oprijlaan oprijden en kijkende naar wat ik heb en trots zijn op mezelf dat ik dat toch maar mooi heb geklaard in mn eentje of... de cactus die voor t eerst in bloei staat of... de 5 abrikozen die ik voor t eerst van de boom kan halen of... het relaxte gevoel als vrienden hier komen eten en ik zie dat ze genieten en zich thuis voelen of... gewoon genieten van de stilte om me heen.... Zo kan ik denk ik nog wel even doorgaan geloof ik........... Hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik bevestig dat ik helemaal geen luxe nodig heb om me intens gelukkig te voelen |