Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Hoe, wat ,waarom eigenlijk allemaal

Advertise here!!

Citeren06.07.20060 likes
Kom op en kop Elzard.... er is niemand waarbij t leven over rozen gaat. Stap over dat negatieve en geef jezelf smorgens een flinke glimlach in de spiegel. Dan zeg je tegen jezelf dat je een toffe vent vent en ook nog mét een mooie naam...... Wat wil je nou nog meer... Hup, kop op en denk aan je eerste danslessen joh....
Citeren07.07.20060 likes
het gaat gewoon niet meer ben moegestreden, heb een goede vriend die me steunt door dik en dun maar ik denk dat het te laat is, de dingen die hij zegt en die jullie zeggen kloppen maar ik kan het allemaal niet meer opbrengen , heb vandaag meer geweend dan iets anders, ik ben moe, heb er geen zin meert in, ik wordt er iedere dag aan herinnerd, nu moet ik wel zeggen dat ik vandaag een leuke en ontspannende avond heb ehad, ik merk wel dat hij echt om me geeft en hij spreekt dat ook uit als vriend...maar het gaat me niet meer, ik heb een paar dagen verlof gepakt, misschien dat dat wat helpt
Citeren07.07.20060 likes
ben moegestreden maar ik waardeer jullie lieve woorden, heb zo een gevoel van dat ik zy die me die dingen zeggen niet teleur wil stellen maar er zit geen brandstof meer in me
Citeren07.07.20060 likes
Beste Cude,
Ik lees net je berichtjes en ik kan je alleen maar zeggen.....ik kèn het,ik hèrken het........maar zie: ik bèn er nog steeds!!!
Als ìk het kan,kun jij het ook,geloof me maar,elke dag is er èèn en elke dag kun je dichter bij de zon komen,hoe donker het nu ook is!
Geef jezelf die kans en gun jezelf die tijd.........
Veel sterkte Cude!!!

xxx Suus
Citeren07.07.20060 likes
Tja ik weet dat wat je zegt klopt maar ik ben moe, leeg ... op. meer kan ik niet zeggen , heb alles geuit wat ik kon zeggen, hoop dat ik ook van dag tot dag kan leven, ik probeer te genieten van dingen , ik probeer dingen t zoeken die me liggen, ik probeer dingen die me een goed gevoel geven.

Ik heb het lang voor mezelf gehouden en eigenlijk niet meer uitgesproken

Advertise here!!

Citeren07.07.20060 likes
eigenlijk weet niemand buiten jullie met welke gedachtes dat ik speel
Citeren07.07.20060 likes
Als je depressief bent...kùn je niet genieten,kùn je niets vinden wat je een goed gevoel bezorgd,kùn je niet lachen,kùn je geen afleiding vinden,kùn je niet meer geven,kùn je niet meer ontvangen,kùn je niet..............je weet het!
Praten,hulp zoeken,doorvechten en nog eens praten,dat is het enige dat ik je kan aanraden! Je bent te moe,te uitgeput,om het alleen te doen! Succes en nogmaals veel sterkte...

xxx Suus
Citeren07.07.20060 likes
tja daar komt het wel op neer, heb nergens geen zin meer in, ik doe echt mijn best maar ik vind nergens nog plezier in, misschien dat de toekomst me meer plezier gunt, ik weet het gewoon niet meer
Citeren07.07.20060 likes
ik ga me te slapen leegen en zelfs dat is omdat het moet, heb vandaag harde woorden tegen mijn ex gesproken, ik denk dat de enigste manier om uit elkaar te gaan is als vijanden voor ons want ik ben te goed voor haar en iedere keer maakt ze daar misschien onbewust misbruik van maar dit is niet echt wat me zulk een pijn doet, ik zit op een punt dat ik te veen geraakt ben, heb het al 4 MAAL GEZEGD MAAR IK BEN MOE
Citeren07.07.20060 likes
zit leeg ...

Adverteer hier