Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

Goede gedachte voor puma:D

Advertise here!!

Citeren04.04.20090 likes
valt nu echt nieks te genieten bonn maar toch thnx vrag jamie wat is er gebeurt die zal je vertelen kusssssssssssssssssss bonn thnx nogmals
Citeren04.04.20090 likes
lieve puma, is goed sorry, ik bedoelde het lief, maar je mag me zelf ook mailen ook, heel veel sterkte dan met alles, dikke kuss en knuffff
Citeren04.04.20090 likes
puma, veel sterke meid.. en hoop dat je er weer boven op komt , heb bonn al ingelicht .. kusssssssss en dikke knuff
Citeren04.04.20090 likes
van mij ook veel sterkte puma ... we zijn er als je ons nodig hebt

kussssssssss
paulus
Citeren05.04.20090 likes
tsnx paultje ben nu weg thuis ne eff tot mandag afw8ten wat waag ga ik verder naar toe

Advertise here!!

Citeren05.04.20090 likes
Lieve puma,

Ik heb inderdaad een mailtje van jamess gehad, en die heb ik net gelezen, vindt het heel erg voor je, en wil je heel erg veel sterkte wensen, en weet dat ik er voor je ben daar waar het kan, dikke kusss en knufffffffffffffffffff
Citeren05.04.20090 likes
thnx bonn ik ben erg dankbaar voor aal julie steun dikke kus en knuff als its verandert in mijn situatie dan lat ik jouw en andere weten dikke kus en knuff
Citeren05.04.20090 likes
Puma, kijk maar meis wat je ermee doet, maar ik ben er voor je daar waar het kan, heel veel sterkte, dikke kuss en knufffffffff
Citeren06.04.20090 likes
hey allemal eff kort over mijn dagje vandag ten ertste moets vanochetnd zijn bij matschapelijkwerker was wel eff zwar vant moet je weer je vergal vertelen he maar heb gedan heb ook inschrijwings formulieren van wonigbouw schtiching megenomen dus kan me inschrijven voor en huisje heb darnaa naar ne schoonmoeder gerijden met hoop me kiddies te zien maar gelas ze waren niet daar dus eff bijgeprat en weer gegan naar me verbijf plats heb steeds erg moekijk mee op een moment ben gevon rustig en op andere jank weer en zo wil ik niet dat me kids me zien dus moet toch its meer tijd me geven denk ik
woensdag weer terug naar die msch werker die mijn begelijg dan kijken we samen hoe psis doen we met aal dat schijding regelen
dus stat genug me nog te w8ten heb wel gegeten vandag als maar helf beterham en kopje boeljon toch ist he
dat was en betje van vandag iderren dikke kus en knuff
thnx allemaal voor joelie steun gr pum
Citeren06.04.20090 likes
ow ja nog wergeten te zegen veel puzelplezier

Adverteer hier