Citeren18.02.20090 likes
hahahah inderdaad jeems, maar ik hou wel van raden en puzzelen, nu jij nog jeems,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,hdjeldh, dikke kusss en knufff

En puzzelen maar hahahahah

Advertise here!! |
Citeren18.02.20090 likes hahahah inderdaad jeems, maar ik hou wel van raden en puzzelen, nu jij nog jeems,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,hdjeldh, dikke kusss en knufff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.02.20090 likes kan er wel om lachen bonn..... hoe puma typt ....hahha..waar raad jij dan naar? hahha |
Citeren18.02.20090 likes weer over mijn rodelen he en bedankt haha |
Citeren18.02.20090 likes nee ik roddel niet puma, dus geen zorgen meis, ik zet het hier gewoon neer, dus je kan en mag alles weten hoor, dikke kuss en knufff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeems ja waar zou ik naar raden.......................mag jij raden............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.02.20090 likes weet ik bonn turste meid kusssssssssss |
Advertise here!! |
Citeren19.02.20090 likes en ik roddel ook ni puma... |
Citeren19.02.20090 likes haha jamie weet ik ook hoor.kusieeeeeeeee
heb allen mijn dag niet vandag voel me erg klote pfffffffffffffff |
Citeren20.02.20090 likes puma ik hoop dat je je vandaag wat beter hebt gevoeld, hou je haaks meis, en weet dat je me altijd mag mailen, dikke kuss en knuffff |
Citeren22.02.20090 likes hallo puma
het lukt jou niet om er genoeg tegelijk op te zetten nou eigenlijk kan je het forum gewoon onderschijten als jij dat wil bij voor beeld met ik neem nu een bakkie koffie en laat ik eens gek doen ik doe er suiker in ![]() of zal ik vandaag een broek of een rok aan trekken ( ik wacht nog wel ff met die keuze ) ![]() of zal ik de hond nu al gaan uit laten kom je die gekken van hier naast eens niet tegen ![]() en als laatste kusssssssssssssssssssssssssssies ![]() |
Citeren22.02.20090 likes ![]() ![]() |