Citeren26.02.20090 likes
ow joy rodel he vertel nu ben ook neuiwschierig
Advertise here!! |
Citeren26.02.20090 likes ow joy rodel he vertel nu ben ook neuiwschierig |
Citeren26.02.20090 likes . |
Citeren26.02.20090 likes woeps |
Citeren31.03.20090 likes zo weer een druke dag vandag maar met betje chet terapie lukt zeken wel om doorgeen te komen wens idereen ook hele fijne dag toe kusieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee allemaal |
Citeren31.03.20090 likes lieve puma,
Ik wens je heel veel sterkte en probeer vandaag ook een beetje te genieten van het mooie weer, dikke kuss en knufffff ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren02.04.20090 likes haha bonn thnx meid ook dikke lebber |
Citeren02.04.20090 likes latste neiuwtje pfffffffff was giester maar was geen grap
mij dochter was angevanlen door de hond van de beuren dus zat ik giester met ze 2 uur bij huisartsenpost nu heb ze 4 gechtingen en een grot gechafte plek op bovenben niet leuk dus .die beest heb ze keer of 7 gebijten . verder steds druk hier maar ik probeer toch inline komen zo kan ik een en ander van me af zitten kusssssssssssssssssss allemaal en knuffffffffffffff |
Citeren02.04.20090 likes lieve puma, wat vreselijk zeg, ik neem aan dat die hond afgemaakt wordt??? Ik wens je heel veel sterkte met alles, en probeer te genieten van het mooie weer, dikke kusss en knuffff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.04.20090 likes thnx bonn gelukkig gat beter met me meid ales steds heb ze pijjn dus eff afw8ten he . dikke kus en knuff en fijne dag voor idereen wie het leest. en tot mandag weer ow ja alvast fijne weeken
![]() ![]() ![]() |
Citeren03.04.20090 likes lieve puma, geniet van het mooie weer, en ik wens je alvast een superfijn weekend ondanks alles, maar probeer ervan te genieten, dikke kuss en knuffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() |