Citeren06.04.20090 likes
is met recht puzzelen ja maar ik ben eruit gekomen
heel veel sterkte puma voor jou en je kids 
liefs deborah

liefs deborah
Advertise here!! |
Citeren06.04.20090 likes is met recht puzzelen ja maar ik ben eruit gekomen ![]() ![]() liefs deborah |
Citeren06.04.20090 likes whahahahahahahahahah breek me hoofd op dat gepuzzel,,,,, |
Citeren06.04.20090 likes lieve puma, maak je niet druk, we kunnen het wel ontcijferen, heel veel sterkte meis, en weet dat je me altijd mag mailen als je je hart wilt luchten, dikke kuss en knuffffffff |
Citeren07.04.20090 likes thnx bonn
vind echt lief van je maar mij hard luchten lukt nu eff niet er is imand die heb hem gebroken en om weer hem an elkaar te plaken heb eff tijd nodig nu moer self eff puzelen ![]() |
Citeren07.04.20090 likes Lieve puma,
Dat snap ik meis, maar weet dat je gewoon bij een aantal mensen je ei kwijt kan als je daar behoefte aan hebt, heel veel sterkte, dikke kusss en knufffff ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren07.04.20090 likes ben ook maar lucht hier ![]() ![]() |
Citeren07.04.20090 likes hoezo jeems?????????? Ik zie jou toch echt staan hier hoor, dus geen lucht voor mij..................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.04.20090 likes idd bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.04.20090 likes ja toch puma, jij ziet hem dus ook wel???? Wie wordt er nu gek hij of wij????...................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.04.20090 likes idd bonn ![]() vandag heb weer een k u t daagje gat dacht beter gat giester bij me kidis gevest was erg bij om ze weer te zien maar vandag weer alle instanties door en word je weer van een naar andere hoek gestuurd erg iriterend is dat zat weer te brulen heb ook smsje gekrijgen van meneer maar kan niet meer geloven in die mooije worden heb besloten wel gan en doe ook ,allen nu wil op nette manier afgandelen heb geen zin met moder gooijen hoop dat hij ook niet doet das voor de kids beter he werder zit op selfde adres morge weer terug naar andere instanties dus komt niks van met kids its leuks doen pfffffffffffffff maar goed ben wel posietief ingesteld allen val steeds terug soms . zo dat was en betje van vandag nu eff niks eff weer proberen van me af zetten gr pum en bedankt allemaal voor julie steun dikke lebber en knuff ![]() ![]() |