Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

De kletsen.com familie

Advertise here!!

20.07.20070 likes
is er ook nog plaats voor een kip?? moet wel ff iemand een ren bouwen
20.07.20070 likes
wij hebben bij boze buurman een stapeltje planken zien liggen van welke wij wel een hutje in elkaar kunnen timmeren maar volgens ons mag deze kip ook een rol in huiselijke sferen krijgen he. inus zorgt dan wel voor een stokje waarop je kan slapen.

- oke gem maar is die kip al zindelijk?

dat vraag je zelf maar inus
20.07.20070 likes
hier even de buuf,
die kip maakt toch niet teveel herrie he?
20.07.20070 likes
denk dat dit een rustige kip is buuf en als ze maar eieren blijft leggen komt het mij goed uit eet graag een uitsmijter

opa visser
20.07.20070 likes
zindelijk tja, meestal wel, ligt eraan wat jullie me te eten geven en vrij rustig op het moment ook, maar ik zal iedere dag voor lekkere verse eitjes zorgen, wil ik wel iemand hebben die me hok iedere week schoonveegd

Advertise here!!

20.07.20070 likes
ik mis hout uit mijn tuin....In wat voor straat leef ik?
Is dan niets veilig?

De Boze Buurman..

20.07.20070 likes
beste buurman,

het was geen mooi zicht al die rommel in je tuin te laten rotten, daarom namen wij initiatief om er wat nuttigs van te maken. wie weet als je je goed hart eens laat zien dat je bij Pasen ook een eitje mag verwachten.

maar gem, wij hebben toch nog geen eieren?

beetje geduld inus haal maar alvast een zak van de beste maïs en een grote emmer regenwater...
20.07.20070 likes
het is echt een zooitje in de tuin van u boze buurman en ik zal zeggen ruim dat eens op wand zo mooi is die tuin niet eigelijk.
maar ja wand u kraak ons wel telkens af van een en ander dus nu krijg u van ons ook te horren wat wij er van vinden, wees nou ens wat vriendelijker man daar berijkt u meer mee. dus wees wat anders . groetjes nicht korin.
3D kaarten
20.07.20070 likes
zuur ik zou het heel lief van je vinden als gem en inus een rennetje voor me mogen bouwen van al dat afval in je tuin

en wie weet krijg je dan met pasen ook een lekker eitje van me
20.07.20070 likes
zojuist een bericht op kletsen radio dat het hout bij boze buurman in beslag is genomen gerechtelijke uitspraak ten behoeve om een kippenren te bouwen

opa visser

Adverteer hier