20.07.20070 likes
die kippenren
was dat met 1 of 2 verdiepingen?
doe maar gewoon inus

doe maar gewoon inus

Advertise here!! |
20.07.20070 likes die kippenren ![]() doe maar gewoon inus ![]() |
20.07.20070 likes laten we er wel een luxe kippenren van maken we hebben genoeg hout dus 2 verdiepingen
groeten opa visser |
20.07.20070 likes timmer timmer timmer, en hoppaaa ![]() |
20.07.20070 likes WILMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,
Ben er weer,je mams,we hebben een geweldige vakantie gehad en erg mooi weer.Heb jij je ook gered alleen. Kuss en knuff Bonn |
20.07.20070 likes Bij nader inzien,heb ik besloten dat het bij mij ontvreemde hout,niet terug hoeft.
Ik ben blij,dat ik er iemand een kippenhok mee kan laten maken. Zo zien jullie maar,dat De Boze Buurman,soms wel aardig kan zijn. De Boze Buurman. ![]() P.S. De kippen hebben nu ook genoeg te eten. Het was een partij hout,vol met HOUTWORM.... ![]() |
Advertise here!! |
20.07.20070 likes dat worden de lekkerste paaseieren ooit ![]() ik denk het ook inus ![]() |
20.07.20070 likes ja maar ik schrik er van boze buurman die ook goede kanten heeft
bravo bravo bravo opa visser |
20.07.20070 likes ja hij heb het wel over houtwormen opa visser dus zo aardig zit er niet bij zag u die lach niet , als gewoon zeg kijk wel uit voor de houtworm mensen oke ,maar met zo een lach heb ik me twijfels. SORRY boze buurman doe het eens om andere manier zegen groetjes nicht korin 3D kaarten |
20.07.20070 likes zal toch wel eens wat goeds bij hem wezen nicht korin ja vind ook dat het tijd word voor een burgemeester en een veldwachter der bij idee van bromsnor
groeten opa visser |
21.07.20070 likes toktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktotkotko tkotkotktok
wat een mooie ren, zou het wel fijn vinden om er een hangmat in te hebben ![]() enne zuur, je wormpjes zijn heerlijk |