18.07.20070 likes
ik wens hierbij geen lid te worden
Advertise here!! |
18.07.20070 likes ik wens hierbij geen lid te worden |
18.07.20070 likes dat kunnen die gene zelf wel bedenken |
18.07.20070 likes leuk nicht korin kusssssss en sjoerd het is humor en als jij die niet kan waarderen dat is dan jammer maar wij gaan gewoon door
groeten opa visser |
19.07.20070 likes heejjj heejjj
ik kom nog ff me klets familie opzoeken hier ![]() ikke ben nog tot Zondag in limburg en dan ga ik weer trg naar friesland ![]() ![]() enne sjoerd als je er niet tegenkunt dan niet hoor wij gaan er mee door wij zien de lol er wel in en jij niet dus is het jou probleem maar en niet die van ons en ja soms hebben we meer aandacht nodig he maar die krijg ik wel gewoon dus maar uhm wat ik nog wou zeggen dus tot zondag moeten jullie het nog even zonder mij doen en na zondag zal ik weer volop aanwezig zijn ![]() me familie krijgen van mij een dikke kusssssss en knuffffffffff en de groeten vanuit limburg ![]() |
19.07.20070 likes Oeps...
Is hier de familie topic.....Hoor ik daar ook nog bij ? Ben al een hele poos niet meer op kletsen.com geweest, maar bekijk wel iedere dag het forum, en zo hou ik jullie een beetje in het oog he hahaha. Met mama gaat het steeds beter. Ben net terug van een heerlijke vakantie met mijn schatje in Gran Canaria !!! Heerlijk uitgerust, lekker bruin maar vooral heel veel van elkaar genoten, tijd genomen voor elkaar !!! Nu zijn de kids er weer voor 2 weken en dan is het drukker en minder tijd voor elkaar, maar ja zal iedereen wel hebben zeker ? En hier bij de familie van kletsen kan ik lekker ... tja .... kletsen hahahaha dikke kussss mama xxxxxxxxxxxxxxxxx |
Advertise here!! |
19.07.20070 likes mama natuurlijk hoor je bij de fam.kletsen zeg wat je wilt wezen en kleindochter wilma zet je op de lijst
groeten en knuffel opa visser |
19.07.20070 likes wij wensen mama van vijf ook van harte welgekomen bij de familie en zien erop toe dat de inschrijving vlekkeloos verloopt. ![]() officieel geknuffeld, gem & inus |
19.07.20070 likes dus je ziet mama de wijkagent beschermt je
opa visser |
19.07.20070 likes alles onder controle, niewaar inus? ![]() zeker geweten gem ![]() |
19.07.20070 likes en onder controle houden mensen van het gezag ogen open houden
groeten opa visser |