21.07.20070 likes
nou laten we er geen luie kip van maken wil je horen tokken en hoop dat jij de kip bent die gouden eieren gaat leggen
opa visser
opa visser
Advertise here!! |
21.07.20070 likes nou laten we er geen luie kip van maken wil je horen tokken en hoop dat jij de kip bent die gouden eieren gaat leggen
opa visser |
22.07.20070 likes Als er gouden eieren worden gelegd,vergeet dan niet,van wie dat hout is, waar dat hok van is gemaakt.
De Boze Buurman. ![]() |
22.07.20070 likes gouden eieren worden bewaard in het kletsen museum en er is geen betere beveilinging als kletsen museum dus iets uithalen is zinloos boze buurman staat iemand klaar met handboeien
opa visser |
22.07.20070 likes heej heej
ik ben weer thuis van vakantie en zou graag van de mensen die mee willen doen nog horen wie ze willen zijn ;) dan kan ik het bijwerken Liefs wilma |
22.07.20070 likes kom op mensen die nog geen functie hebben vermeld het ff kan kleindochter wilma aan de gang
groeten opa visser |
Advertise here!! |
22.07.20070 likes Wilma,welkom terug,en hoe is je vakantie geweest??
Mama heeft je gemist. Dikke kuss en knuff Bonn |
22.07.20070 likes dus gaat weer druk worden in de straat we zijn nog op zoek naar burgemeester en veldwachter
groeten opa visser |
22.07.20070 likes wij hebben het leegstaand huis van de burgemeester een poetsbeurt gegeven. in het kader van algemeen belang zouden wij het leuk vinden mochten wij opdracht krijgen van hogerhand teneinde de kerk in het midden van de kletsstraat te houden. ![]() ja he gem, dan moeten we het niet meer uit onze rechtermouw schudden ![]() |
22.07.20070 likes mama bonneke
ik heb jou ook gemist hoor mijn vakantie is op me blesura na heel leuk geweest hoor dikke kussss en knuffff wilma |
22.07.20070 likes er mag zich ook een dame aanmelden voor het ambt van burgermeester voor onze mooie kletsstraat
groeten opa visser |