Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

De afvallers :))

4

Advertise here!!

Citeren26.06.20060 likes
pffff ....heb een weekend gewerkt ....ben moe .... MAAR !!!
er is wel een kilo af van de spanning en de zenuwen whazhahaha

en deze week ga ik er ook nog tegenaan!!
alleen f een vraagje: morgen ben ik jarig en ik word getrakteerd op een etentje....kan ik toch niet laten schieten of wel ???

mama xxxxxxxxxx
Citeren26.06.20060 likes
Nee gewoon lekker mee-eten mama.
Sommige restaurants heb je genoeg keus waarbij je én lekker én mager kan eten.
Dus lekker van genieten froemeltje ;)
Citeren26.06.20060 likes
Een verjaardag is een verjaardag en das maar 1x in het jaar ( als het goed is hahaha) dus er volop van genieten.
Kun je altijd nog de volgende dag een beetje meer overal opletten ;)

Groetjes Tess xXx
Citeren26.06.20060 likes
Ik krijg accuut zin in chipjes...
Citeren26.06.20060 likes
whahahaha espase!

nou tess komt wel goed met je hoor, je kan het, weet ik zeker!!!

enne mama gewoon lekkr gaan eten joh ut is je verjaardag!!!!
enne er is genoeg gezond en lekkr eten he!

dikke kuss en morgen een fijne dag alvast he mama, geniet van je etentje!

kirsten!

Advertise here!!

Citeren26.06.20060 likes
Op verzoek van Tessem:

Japanse rijstblaadjes, Japanse mix (zonder pinda's), suikervrije choco-rijstwafels, indische cake (voor zover ik weet alleen bij appie te koop), mexicaantjes (iets pittiger als de rijstblaadjes)

Vlees braden werd geadviseerd om de vloeibare becel te gebruiken, die heeft het minste vetgehalte en heb je ook nog een lekker sjuutje van.
Niet de braadboter aan stuk pakken, die is te vet.

Als me nog wat te binnen schiet geef ik hier weer een gil ;)
Citeren26.06.20060 likes
Met al het (roer)bakken, grillen en voor in de salades olijfolie gebruiken...
Citeren03.07.20060 likes
Hoe is het gegaan??

Bij mij slecht, pfff moeite om minder te eten. Snoepen en dergelijke kan ik redelijk goed weerstaan, maar een 2e x opscheppen

Maargoed zal nog eens wat uit de doeken doen, ik heb ik 2002 een maagbandje laten plaatsen. Dat is ook de grootste reden van mn groot gewichtsverlies van voorheen. Maar door scheiding en nog meer zooi heb ik de onderhoud van mn maagbandje laten verslonsen en ging niet meer naar consulten in het ziekenhuis. ( mede door verhuizen van gelderland naar zuid-holland)
Heb me nu dus weer echt voorgenomen er weer flink tegen aan te gaan. Dat ding zit er verdorie nog steeds in dus is het een kleine ingreep om het weer te laten werken. (waarschijnlijk door teveel eten is tie verschoven)
Was afgelopen vrijdag bij de huisarts en heb de verwijskaart voor een chirurg alhier alweer op zak. Dus hopelijk duurt het niet lang meer en word mn maagbandje weer op zijn plek gezet.

Groetjes Tess xXx

PS ben een klein kilootje kwijt en dat is veelste weinig voor een start
Citeren03.07.20060 likes
kom op sussie, nu die afspraak ook gaan maken he?

ik weet dat daar het grootste probleem zit, het maken van die afspraak, maar als je dat 1keer hebt gedaan zit je weer op de goeie weg

en dat kleine kilootje is toch een klein kilootje die eraf is, alle beetjes helpen toch?

suc6 sussie en ik hou het in de gaten hier (soort van big siss is watching you :tongue

groetjes treaxxx
4

Adverteer hier