|
|
|
Tessem Undefined 2226 berichten Hoi allemaal,
Dit is een berichtje voor de afvallers onder ons  Gisteravond zaten we te beppen in een room over het afvallen en kwamen dus op het idee dat mss wel fijn zou zijn om elkaar hier te kunnen gaan steunen.
Vandaar dit berichtje  Ik moet ook nodig weer aan het lijnen denken en kan zeker weten wel wat ondersteuning gebruiken. Vooral van mede afvallers, want die begrijpen je toch nog het beste, maar alle andere hulp is ook heel welkom  Goed ik zie wel of er hiervoor ook animo is en dan kijken we wel verder hoe we het dan gaan aanpakken  Groetjes Tess xXx |
Timberland Undefined 2690 berichten ik moet ook afvallen Tess, maar hoe gaan we dat doen en hoe houden we elkaar in de gaten en hoe houden we elkaar voor de gek?
|
Tessem Undefined 2226 berichten Hoi Tim,
Het gaat er niet om om elkaar voor de gek te houden, want doe je dat houd je jezelf ook voor de gek toch?
Het gaat er meer om dat als je er ff doorheen zit niet gaat zitten snaaien, maar bv hier je frustratie neerkwakken.
Mss dat er dan anderen zijn die je dan ff kunnen steunen en/of je op andere gedachten brengen  Tis maar een idee hoor, weet ook niet of het zoden aan de dijk zet.
Groetjes Tess xXx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Succes ermee, afvallers......Ik dank God op mijn blote knietjes dat ik ben gezegend met een Goddelijk lichaam hahahahahaaha
Jaco |
Ik doe met je mee Tessem en je weet.
Doel bereikt is een etentje voor ons tweetjes, zoals gisteren afgesproken.
Ik mag/moet 15 tot 20 kilo kwijtraken en moet wel zeggen dat ik "steun" aan mn man heb, want door zijn diabetes is er hier is huis weinig aan lekkers te vinden.
Maar nog een extra steuntje in de rug is altijd wel fijn.
Goooo we gaan dr voor Tess
|
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten heee ik doe ook mee !!!
leuk als er meerdere zijn en idd zo kunnen we elkaar toch wel wat steunen !!!
enne froemeltje, ik doe ook mee hoor !!! wil er ook graag nog 5 à10 kilo kwijt, al die zwangerschappen he lol !!!
enne steun krijg ik wel van jullie , want op het thuisfront is er geen steun hahahha
dikke kusssss mama xxxxxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten uuhhh ??? als mama mee doet ??? zal ik dan ook maar mee doen  een etentje is altijd leuk he |
Euuuhhhh Shir waar moet jij afvallen????  Ik was gisteren in ieder geval ff mee geweest op controle met manlief en ben op 4 weken tijd een kilo afgevallen en heb er eigenlijk niks voor gedaan.
Het is bitter weinig, maar ach, beter iets dan niets ;) |
mama van vijf Undefined 1803 berichten whahahaha shir ?? jij en afvallen ????  maar een etentje kunnen we zo ook wel eens organiseren hoor !!!
en froemeltje, vanmorgen ging ik op de weegschaal staan (was al heeel lang geleden) en er was 2 kilo af ...zal wel van de zenuwen en de stress komen denk ik
|
Anonymous Undefined 65739 berichten oohhh  dan ga ik wel voor t etentje
|
|