Citeren24.06.20060 likes
nou ik kan ook wel een paar kilo's kwijt hahahahha puuhhhh,.. echt niet!!! hihihihiihihihi
Advertise here!! |
Citeren24.06.20060 likes nou ik kan ook wel een paar kilo's kwijt hahahahha puuhhhh,.. echt niet!!! hihihihiihihihi |
Citeren24.06.20060 likes Oohhhh Jaco wat ben je een gelukkig mens dan zeg hahaha
Yeahh snuff ik verheug me al wel op ons etentje, maar hoop je voor die tijd al wel een keer gezien te hebben. Vermoed dat het anders nog wel een tijdje gaar duren ![]() Leuk mams dat je ook mee gaat doen, maare niet overdrijven je hebt nog genoeg energie nodig voor de verhuizing ![]() Euhh... Shir van wat ik gehoort heb en op enkele foto's gezien heb, hoeft er bij jou niet veel af <lol> Enne wat betrefd het etentje tja... bij goed aanmoedigen kunnen we net zo goed je ook mee nemen. Wel goed gevulde portmonee meenemen dan, hebben wij wel verdiend hahaha Wat ik ga doen is denk ik alleen maar gewoon op mn eten letten, niet te vet en geen 2e x opscheppen, s'morgens 1 boterham, s'middags hooguit 2 en geen boter of zoetwaren tussendoortjes fruit en na (pffff en das de moeilijkste ![]() ![]() Geen dieet, want dat houd ik nooit zo gek lang vol en dan is het binnen de korste keren zo weer trug bij af. Ik begin gelijk maandag enne Nice ken me mooi controleren en in de gaten houden ;) Groetjes Tess xXx |
Citeren24.06.20060 likes Hihihi zat nog achter Nice zn account <lol>
Hadden jullie al wel door he, ikke dus net pas hahahaa Maargoed alles hier boven is dus door mij getikt ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren24.06.20060 likes Tess mag je vaker doen, achter mijn account zitten. Zo kom ik ook in de berichten top 5 hahahahahha
groetjes, Nice |
Citeren24.06.20060 likes Mag zeker niet mee met het etentje omdat ik niet afval ![]() Groetjes, Nice |
Advertise here!! |
Citeren24.06.20060 likes ahahaha jullie veel suc6 met afvallen hoor, maare wat ik ff niet snap... jullie willen afvallen maar hebben het de hele tijd over een etentje?! hahaha!
enne tess, leuk dat je gelijk maandag begint, hahaha niet gaan uitstellen he! maare als ik jou was zou ik wel wat meer ontbijten dan 1 sneetje als je ontbijt zet dat juist je stofwisseling op gang en verbrand je juist meer, maar goed zal me er niet mee bemoeien over wt je wel en niet moet eten en hoeveel colorienen ergens inzitten, want laat ik dan self eerst maar eens goed gaan eten he hahaha! kusss en nogmaals suc6 durmee allen!! kussie kirsten! |
Citeren24.06.20060 likes Hoi Tessem
Wat leuk dat je toch het forum geopend hebt, zoals beloofd ga ik jullie steunen. Groetjes Larina ![]() |
Citeren24.06.20060 likes Ik kan ook best wat steun gebruiken om mijn 5 à 10 kg kwijt te geraken. zou al gelukkig zijn met 3 kg. ik eet niet zodanig veel en ook niet vet maar bij mij ligt het aan mijn koeken, snoep en frisdrank. als ik deze 3 kan laten, zal het al wat schelen. als ik chagrijnig wordt, komt het door mijn tekort aan zoetigheid
ik wil ook eenieder steunen bij het verliezen van gewicht groeten Toska |
Citeren24.06.20060 likes hallo
leuk man, ik doe mee, er moet bij mij ook wel wat vanaf, zekers 10 kg ![]() enne shir, ga jij je eelt schrobben ja, dan heb je je doel al bereikt, hahaha ( zucht had ik dat lijntje maar ) ![]() kip31 |
Citeren24.06.20060 likes Ok
ik wil graag meedoen, ik wil minimaal 10 kg kwijt. En dat voor 1 augustus ... zou dat nog lukken? gr. tIm ps ik ga al 2x per week naar de sportschool en let op mijn voeding |