Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

De afvallers :))

Advertise here!!

Citeren25.06.20060 likes
nou oke, maar als er afgevallen wordt, wat eten we dan vandaag ???????????????????????????????????????????

xx roos
Citeren25.06.20060 likes
Doornroosje,

Goed idee van jou,
laten we recepten uitwisselen via het forum

Groetjes Larina
Citeren25.06.20060 likes
hey lar, maar er is al een recepten forum volgens mij.

xx roos
Citeren25.06.20060 likes
ha doornroosje is tog niet zo moeilijk te bedeken wat je eet?? gewoon gezond hahah!
enne veel bewegen!

komt goed met jullie hoor!!! gaat jullie wel lukken!

kuss kirsten!
Citeren25.06.20060 likes
Vette vis is goed voor af te vallen, alleen jammer dat dat zo duur is
Het enige wat niet goed is, is schelpdieren en paling.
Verder mag je zovaak je wilt vis eten, al is het 4 keer in de week.

Advertise here!!

Citeren25.06.20060 likes
Heej leuk het groepje hier word steeds groter

Euhh... Tim zoals ik het lees, denk ik dat 10 kilo voor 1 aug (mits het dit jaar is ) niet gaat lukken. Tis wel mogelijk maar dan moet je wel heel drastisch te werk gaan, maar dat lijkt me niet erg verstandig en/of gezond.
Er zijn dus wel diëten die je heel snel kunnen laten afvallen, maar daar moet je dan wel heel sterk voor zijn en een hoop laten.

Gezonde en tevens lekkere gerechten zijn er zat, maar je moet ze alleen weten te vinden
Ik ga ook op zoek naar een paar gerechten, ga ze dan uitproberen en keuren. Bij een goed keuring laat ik het jullie weten en zal het gerecht dan plaatsen op het gerechten forum wat er al is.

Ik heb nu in de keuken een bakplaat staan waar ik mn vlees op ga klaar maken met geen of bijna geen olie.
Het eerste begin is al gemaakt ;)

Morgenvroeg het ergste, maar hoort er ook bij.
De weegschaal!!!!!! hihihi

Groetjes Tess xXx
Citeren26.06.20060 likes
ohhhh....

wat tof van jullie dat jullie willen afvallen, en elkaar ermee steunen!!!

dan lukt het vast en zeker!!

veel succes ermee

gr. jeanette
Citeren26.06.20060 likes
8 kg is ook goed Tess hihihi

vanavond weer naar de sportschool, veel water drinken, niet snoepen, geen vet of onverzadigde vetten eten, veel groenten, bewegen dat is het beste dieet wat bestaat.

Zittend beroep zoals ik (veel auto rijden)?
dan helemaal geen tussendoortjes als een kroket, een snicker en noem al die lekkere dingen maar op.

Een vriend van me is in 1,2 jaar tijd 48 kg afgevallen. Hij woog 132 kg.
6 dagen per week bewegen en goed gezond eten (4 a 5x per dag) en 1 avond in de week mogelijkheid om te snoepen om het leuk te houden.

gr. tim
Citeren26.06.20060 likes
Heel goed en knap van je vriend Tim en dan het moeilijkste he, het vast houden van dat gewicht.
Weet zelf ook wel hoe het moet en het ging een hele tijd hartstikke goed, maar merk nu gewoon dat ik weer helemaal aan het trug vallen ben
Drom dus mezelf een halt toe geroepen nu en weer de draad op pakken.

Ik heb ooit rond de 150 kilo gewogen (weet het niet exact, want wegen doe je dan niet gauw. Dat jaar moest ik bij de huisarts op de weegschaal en woog toen 147 kilo, drom maar houd ik het maar op rond 150 kilo) en was rond de tijd dat ik ging scheiden net onder de 100 kilo, maar helaas door al het gekloot heb ik mn eetgewoontes weer laten vallen, of eigenlijk weer opgepakt (de slechte dus )

Goed vanochtend weer gewogen en slikk... pffff mag er dus weer flink hard tegen aan wil ik dit jaar nog weer onder de 100 uitkomen

Groetjes Tess xXx
Citeren26.06.20060 likes
Kom op Tess het gaat je lukken meid.
We steunen je erbij en dan gaat het gewoon lukken

Go for it girly!!!!!!!!!!!!

Adverteer hier