13.10.20050 likes
wij komen ook en gaan ook mee chinesen.
groetjes nootje en tonio....
of ons moo mee kan dat weet ik nog niet.
groetjes nootje en tonio....
of ons moo mee kan dat weet ik nog niet.
Advertise here!! |
13.10.20050 likes wij komen ook en gaan ook mee chinesen.
groetjes nootje en tonio.... of ons moo mee kan dat weet ik nog niet. |
13.10.20050 likes Denre,
Als ik alleen savonds kom is dat toch geen probleem? gr. Tim |
13.10.20050 likes ik ben er ook bij herba .kan niet wachten hiiiiiiiiaaaaaaaaaaa |
14.10.20050 likes Moekie, gaat dus, wat ik heb begrepen, niet mee....jammer....maar ik dus wel, en count me in voor Chinese, Denre!!!!!
Jacootje (die nu op moet schieten, anders is 'ie te laat op z'n werk hahaaha) |
14.10.20050 likes zeker jammer jaco maar wel gezellig dat jij mee gaat ,werk ze en ik moet ook gaan opschieten ![]() |
Advertise here!! |
14.10.20050 likes ja hallo nog een keer met herba ik wil nog even mijn vriedin op gevan voor het chatuitje bij deze .en we blijfen ook eten jam jam jam hahahah |
15.10.20050 likes Art en ik gaan niet mee met het eten ..... ![]() We moeten uiterlijk om 20.00 uur naar huis terug en om nou halverwege het eten weg te gaan lijkt ons niet zo'n goed idee. Maar we komen wel 's middags als jullie het goed vinden. Groetjes |
15.10.20050 likes ik wilde savonds komen maar wordt bedreigt door mvlinder en yoyogro dus ik bedenk me nog even ...
als ik kom dan pas savonds rond 21.00 uur als dan al niet iedereen weg is .... |
22.10.20050 likes ja, spijtig is voor ons echt nie te doen, op zaterdag gaat dat nog maar zondag, anders hadden wij ook blijven overnachten, maar tis nikske, ik hoop dat jullie je volgende week goed amuseren, heyyyyy maatjes veeeeeeeeeeeeeeeeeel plezzzzzzzzier,
groetjes sasha en prosser |
23.10.20050 likes Helpt het, Timberland, als ik vertel dat ik niet meega> ![]() |