Hallo kletsers,
Zoals ik al had gezegd in een van mn eerdere berichten, zal het chat uitje ergens centraal in Nederland plaatst vinden en deze plaats is Utrecht.
Utrecht is voor een ieder relatief eenvoudig bereikbaar, of je nu uit het noorden van het land moet komen (zoals wij) of uit het zuiden, zowel met de auto als het openbaar vervoer.
De bedoeling is om vroeg in de middag af te spreken en af te sluiten met een etentje maar dat wil niet zeggen dat je daarna weer naar huis moet. Charlotte en ik blijven in Utrecht overnachten en zijn ook 's avonds in voor een feestje. Voor mensen die willen overnachten (zaterdag of zondag bv) heb ik op
WeekendCompany al hotels gezien vanaf 25 euro pp.
Wat betreft het eten, ik heb rond gekeken en denk dat de beste oplossing de lokale chinees is. De meeste mensen lusten wel chinees eten en het is (hopelijk) voor een ieder betaalbaar. Mocht je mee gaan uit eten, laat het me dan zo spoedig mogelijk weten zodat ik plaatsen kan reserveren en we niet voor een teleurstelling komen te staan.
Ik denk dat de totale kosten voor deze dag ongeveer zullen uitkomen op 35 euro pp (plus drank) maar als dit voor mensen teveel geld is en er mensen ideeen hebben om de kosten te drukken, dan hoor ik dat graag.
Tot slot, je kunt je nog opgeven voor het chat uitje t/m zondag 16 oktober. Mensen die zich na die datum willen opgeven kunnen helaas niet aan het hele programma meedoen.
Groeten en we kletsen.com,
Denre