Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

3e Kletsen.com uitje

1

Advertise here!!

05.10.20050 likes
Hallo allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten is het uitje verschoven naar zondag 30 oktober 2005. Net zoals voorheen, zal het 3e Kletsen.com chat uitje op een nog nader te bepalen (centrale) plaats in Nederland worden gehouden.

Wat gaan we doen?
Wat we gaan doen is afhankelijk van het aantal mensen dat meegaat, dus heb je interesse geef je dan zo snel mogelijk op, door of te reageren op dit bericht, of een email te sturen naar webmaster@kletsen.com . Zodra we een idee hebben hoeveel mensen er meegaan zal een programma opgesteld worden en wordt je daar over geinformeerd.

De kosten?
Tot op heden waren er geen kosten aan verbonden (afgezien van vervoer en de genuttigde consumpties) en ook deze maal willen we de drempel laag houden door dit, indien mogelijk, gratis te doen.

Hoop snel van jullie te horen.

Groeten en we kletsen.com,

Denre
06.10.20050 likes
Ik ben erbij!!!!! of Moekie uberhaupt meegaat weet ik niet, maar zowiezo ikke!!!

Jaco
06.10.20050 likes
miss ga ik ook mee,ligt eraan wat er gedaan wordt
groetjes marie
06.10.20050 likes
ik kom als rinse en beethoven ook komen!!!

grtz,

pacco
06.10.20050 likes
en ik ben er ook weer bij
groetjes shirley

Advertise here!!

06.10.20050 likes
cats wil komen, moet alleen nog ff mijn agenda raadplegen, die heb ik nu ff niet bij de hand, laat het zo snel mogelijk weten.
groetjes cats
06.10.20050 likes
wil graag van de gelegenheid gebruik maken jullie persoonlijk te leren kennen en er een toffe dag van te maken

Groetjes Plofff
06.10.20050 likes
het kan zijn dat het lukt maar weet het niet cker ivm mijn dochter
06.10.20050 likes
Voorstel...Laten we het in Arnhem houden, is volgens mij centraal genoeg, lijkt me zo. En dan hoop ik dat er een karaoke bar is daar, ik wil zingen hahahaha

lalalalalalala jaco
06.10.20050 likes
weer zo een klere-end ... nee utrecht en anders amsterdam ...

trallalalaallaal tim

1

Adverteer hier