07.10.20050 likes
Tofff Plan Jaco als er geen Caraoooke bar is open ik er een .
Be welkom in my home town
Groetjes Plofffffffff
Be welkom in my home town
Groetjes Plofffffffff
Advertise here!! |
07.10.20050 likes Tofff Plan Jaco als er geen Caraoooke bar is open ik er een .
Be welkom in my home town Groetjes Plofffffffff |
08.10.20050 likes Dank je wel Plofff, sorry voor deze late reactie, ben net terug van een avondje bowlen met collega's in Nistelrode, was erg gezellie, en ze draaide er Within Temptation en Keane, dus mijn avond kon niet meer stuk!!! Joehoe!!!
Maar nu ga ik slapen, droom zacht alle en tot morgen....dan ben ik weer volledig ter U en de Uwer beschikking.... P.S. Ik ben toch wel benieuwd hoe we dat gaan doen: Het kiezen van de meest geschikte stad, aangezien er ieder toch een andere mening op na houdt!!! (mss een poll?) Jaco...XXX |
08.10.20050 likes Art Mooney en ik gaan natuurlijk ook mee, tenzy het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg is.
Lijkt me weer erg gezellig Doei, Colleen en Art |
09.10.20050 likes de witte en eagel melden zich bij deze ook aan
en hebben een voorstel een weekje bahama's lijkt ons wel wat... liefs en tot de 30e... |
09.10.20050 likes joeeeeehhhhhhhoeoeoeoeo!!!! ik nootje kom ook al waar het is........
me vriend gaat met me mee, anders beland ik god weet waar hahahah!!! nootje.............. |
Advertise here!! |
09.10.20050 likes marie als je vervoer nodig hebt, je kan met ons mee hoor !!!!!!!
nootje.... |
10.10.20050 likes maar als je nou niet meegaat, dan kun je daarna niet meer meepraten......???
Yoyogro |
10.10.20050 likes dus gewoon mee gaan yoyogro ![]() |
10.10.20050 likes Hey allemaal ![]() Wonderfull en Heliber gaan ook mee, moet nog wel even vrij vragen maar dat komt wel goed, hoop snel te weten van hoe of wat, want moet ook oppas regelen, ok kijk ernaar uit dit wordt mijn derde chatuitje ![]() Tot snel wonderfull xxxxx |
10.10.20050 likes cats gaat ook mee.
tot snel dan ! |