Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren30.09.20080 likes
als je een nac htergaal hoort zingen
is het net als wilomaa in de room aan het zingen is
verder is wilmaa gewoon een leuke en lieve meid waar je allekante mee op kan
dikke kus en knuff
Citeren30.09.20080 likes
whahahahhahahah bear

Bear is ook een lieverd is altijd lachen altijd dikke pret op de scroll als bear ook aanwezig is
en serieus zijn??? jaaa dat kan bear wel als het moet
Citeren30.09.20080 likes
wilma is gewoon een lieve meid ook al zeg ze van niet

kussssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren30.09.20080 likes
ajax,is een superlieve en eerlijke vrouw die heel erg veel doormaakt maar toch probeert,en dat lukt haar heel goed om positief te blijven,dikke kusss en knufffff
Citeren08.10.20080 likes
oke bonneke, een aardige en zeer meegaande chatster , wil voor veel mensen een luisterend oor zijn kortom een aardige meid met het hart op de goede plaats

ps bon geniet hier maar van dit geld voor een jaar

Advertise here!!

Citeren08.10.20080 likes
ow waarom dan carin??????? maar eerlijk is eerlijk dit heb ik maar mooi in mijn zak,,,,,,,,,,,,,euhhhh mijn postzak dan hahahahahaah en dat pakken ze me lekker niet meer af.
Maar goed nu moet ik iets over jou zeggen,dat is niet zo moeilijk hoor,ik vind jou een super lieve en aardige meid met wie ik lol heb,en je bent gewoon jezelf,en spontaan en super en goudeerlijk.Ook jij hebt je hart op de goede plek zitten

Ps Carin geniet er ook maar van,want ook voor jou geld dit voor een jaar whaaaaaaaaaaaaaa hahahahah,dikke kusssssssssss en knufffffffff
Citeren09.10.20080 likes
Zucht.... eindelijk!! dus!
Citeren15.10.20080 likes
huh Babs,waarom off topic????
Maar goed ik zal nu iets over jou zeggen,je bent een vreselijke...........................leuke meid met je hart op de goede plek,ik kan lol met je hebben,maar ook een goed gesprek,kortom je bent gewoon toppie
Citeren15.10.20080 likes
om iets aardigs over Bonneke te zeggen valt me niet zo moeilijk een vrouw die voor ieder een luisterend oor heeft je met raad bijstaat als je het moeilijk heeft en je al het goede toewenst gewoon een super lieve vriendin die ook geheimen kan bewaren en nu hopen dat wat je doet je bevalt Bonn je mag van mij daarin slagen kussssssssssssssss knuffffffffffffffffffff Visser
Citeren15.10.20080 likes
en nou moet ik iets aardigs zeggen over visser is voor mij niet moeilijk hij is een hele lieve man waar ik alles kan tegen zeggen en hij heeft een luisterd oor hij is gewoon mijn maatje

kussssssssssssss en knufffffffffffffff

Adverteer hier