Citeren29.09.20080 likes
ajax is echt het schatje van kletsen.com
wat een ieder ook zecht ze is een voorbeeld voor velen
dikke kus knuff
bear
wat een ieder ook zecht ze is een voorbeeld voor velen
dikke kus knuff
bear
Advertise here!! |
Citeren29.09.20080 likes ajax is echt het schatje van kletsen.com
wat een ieder ook zecht ze is een voorbeeld voor velen dikke kus knuff bear |
Citeren29.09.20080 likes jaa iets over bear ![]() nou bear is een lieverd waar ik altijd mee kan lachen op de scroll ook altijd veel lol mee heb.. maar als het moet ook serieuze gesprekken mee kan voeren Liefssss |
Citeren29.09.20080 likes tja wilma
ze is gewoon een hele lieve jonge vrouw kussssssssss en knufffffffffffffff |
Citeren29.09.20080 likes over Ajax zijn zoveel aardige dingen te zeggen we zijn maatjes we zijn supporter van de zelfde club we komen uit de zelfde stad en ik waardeer ajax als een vrouw waar ik respect voor heb kussssssss knufffffffffff |
Citeren29.09.20080 likes Visser is mij chatopa ![]() Hij stuurt mij al vanaf dat ik op kletsen begon een ecard voor mijn verjaardag en af en toe een voor de lol. Echt een lieverd met ene hartje van goud |
Advertise here!! |
Citeren29.09.20080 likes ik weet niet wie je bent ami maar ik ga van het goede in de mens uit
is dat niet lief?? |
Citeren29.09.20080 likes vonnie is een hele lieve vrouw volgens mij,ik ken haar niet zo goed,maar heb wel af en toe mailcontact met haar,dikke kuss en knufff |
Citeren29.09.20080 likes bonn is een schat vaneen vrouw
af en toe eenspring in t veld |
Citeren29.09.20080 likes marie is een hele lieve meelevende en eerlijke vrouw,dikke kusss en knufffffffffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.09.20080 likes oefff iets aardigs........euhhh,,,,,
haha nee je ben een top mens ken je nou ruim 2 jaar en tot nu toe nooit problemen mee gehad :D toppie ![]() Rick |