Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

yessssssssssssssssss

3

Advertise here!!

Citeren29.07.20080 likes
snuffffffffffffffff,jij woont toch in Maastricht of daar in de buurt? kusss en knufffff,hoe is het met je en met je enkel?
Ik hoop je snel weer een keer te spreken.
Citeren31.07.20080 likes
anniek en snuf met vakantie?????????? was zo benieuwd hoe het met ze gaat,snuf met haar enkel en anniek of ze in Zutendaal woont.dikke kussss en knuff en hoop jullie snel weer een keer te spreken
Citeren04.08.20080 likes
zijn snufff en anniek met vakantie,weet iemand dat toevallig,ik was nl benieuwd hoe het met hun gaat,en wil graag antwoorden op mijn vragen
Citeren04.08.20080 likes
ja Bonn gaat heel goed met ze maar als je nu in profiel gaat kijken zie je dat snuff in elsloo woont dicht bij maastricht en anniek woont inderdaad net over de grens in zuttendaal ook dicht bij maastricht maar met vakantie zijn ze niet kussssssssss knufffffffffff fijne nacht en prettige week toegewenst Visser
Citeren04.08.20080 likes
jah okey ik wil mijn ervaringen met maastricht en zutendaal graag delen met anniek en snufffffffffffffff maar dank je wel voor het antwoorden,heel erg lief van je,jij ook fijne nacht en droom zacht,dikke kussssssssss en knuffffffffffff hvj als vriendin

Advertise here!!

Citeren04.08.20080 likes
sow even weer naar boven gehaald
Citeren04.08.20080 likes
anniekkkkkkkkkkkkk bijzonder dorpje hoor Zutendaal,dikke kusss en knufff Bonnnn
3

Adverteer hier