|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
he bonneke,
Fijn om te horen dat je toch met vakantie mag
Geniet er maar lekker van hoor
heb je echt verdiend hoor en ik gun je het ook
Geniet er lekker van en tot spreeks
Dikke kusssssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten yessssssssssssssssss idd yessssssssss fijn Bonneke geniet maar lekker !
Liefs Wonder
|
Anonymous Undefined 65739 berichten en van mij een fijne vakantie toegewenst bonn en nu ook maar hopen op mooi weer kusssssssss knuffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten geniet van je vakantie
kusssss en knufffffffffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten fijn meis we wensen een je hele fijne vakantie
veel liefs ron en peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Toppie Bonderbonbonnekes!!  kuss Babs, |
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiedag allemaal aangenaam kennis met u allen te maken |
Anonymous Undefined 65739 berichten Sow even een klein verslagje van onze vakantie,we hebben enorm genoten en het was een super vakantie,we hadden een prachtig huis,was lekker ruim en we hebben heel veel van Nederland_Belgie gezien.
Anniek,jij woont toch in Zutendaal of niet???
En snuff jij toch in Maastricht,we zijn een dag naar Maastricht geweest,wat een geweldige stad is dat zeg,wij en met name mijn dochter en ik hebben er genoten van de prachtige en mooie winkels.
Het weer was de eerste dagen tegenvallend maar daarom hebben we enorm veel gezien en ondernomen,gisteren lekker aan het grote meer gelegen en gezwommen,en vandaag helaas alweer vroeg in de auto op weg naar huis,het was een hele actieve vakantie,en voor mij erg vermoeiend en ben nog steeds erg moe maar het heeft me goed gedaan en ben redelijk opgeknapt weer,alleen de vermoeidheid dan.
Zo ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van de vakantie en voor degene die nog vakantie hebben,geniet ervan.
Ik hoop over een week of 2 weer eens langs te komen op scroll,we hebben nu nog vakantie en gaan nog dagjes weg en zo,dikke kussssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffffff Bonnn |
|