Citeren25.07.20080 likes
heei bonneke wat fijn dat je vakantie sow leu kwas!
geniet van je 2 weeken vrij nog!
kus kirsten
geniet van je 2 weeken vrij nog!
kus kirsten
Advertise here!! |
Citeren25.07.20080 likes heei bonneke wat fijn dat je vakantie sow leu kwas!
geniet van je 2 weeken vrij nog! kus kirsten |
Citeren25.07.20080 likes gelukkig bonn heb je genoten nou wij volgen je in oktober als we naar valkenburg gaan om maastricht te bezoeken zit in ons pakket maar geniet nog van de vakantie nu met mooie weer kusssssss knuffffffff visser |
Citeren25.07.20080 likes gelukkig dat je heb genoten bon
kusssss en knufffffff |
Citeren25.07.20080 likes Bonneke in de spotlight! ![]() Fijn dat je het leuk hebt gehad, Bonneke. ![]() |
Citeren25.07.20080 likes thanks lieve emergency,kirsten,ajax,en visser.
Visser het is zeker de moeite waard om Maastricht en Valkenburg te bezoeken,vooral de grotten en de rondleidingen daar,erg interessant,zou je wel lopend moeten doen,je kan ook met een treintje. Maar goed,hoe is het met emergency,visser,kirsten en ajax??? Ik hoop snel weer iets van jullie te lezen,maar onze vakantie kan niet meer stuk,het was keigaaffffffffffffffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren25.07.20080 likes met mij is alles goed zit me te verheugen en je weet waarom
kusssssssss en knufffffffffffff |
Citeren25.07.20080 likes lieve ajax,ik weet wat je bedoeld,en ik heb je net nog een mailtje hier gestuurd,dikke kusssssss en knufffffffff en super fijn voor je dat het goed met je gaat |
Citeren27.07.20080 likes Snuf en anniek??????? Was heel benieuwd naar jullie antwoord,dikke kusss en knufffffffffff |
Citeren27.07.20080 likes Anniek kom jij uit Zutendaal en snuf jij uit Maastricht???? |
Citeren29.07.20080 likes Anniekkkkkkkkkkkkkkk waar ben je???????,dikke kusssss en knufffffffffffffff |