Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wordt weer koud !!

Advertise here!!

Citeren05.03.20110 likes
freek, ik heb wel suggesties voor je om morgen te doen...............
Wolf nee we gaan niet een maand naar een warm land, of met vakantie, dat kan ook niet omdat we kinderen hebben die gewoon naar school moeten.
Gewoon even een pauze nemen.............en die leuke uitstapjes gaan we zeker maken, gewoon dagjes weg en genieten van elkaar. Ik wens jou, freek en alle anderen een fijn weekend toe, dikke kus en knuf
Citeren05.03.20110 likes
Noem eens paar suggesties op dan Bonn. Ben benieuwd.
Citeren05.03.20110 likes
nou bijvoorbeeld, een sauna pakken met Ana, of een verwendag voor jullie beiden, of met jullie badeendje gaan spelen
Citeren05.03.20110 likes
.....Bonn.
Maar we gaan ons zo ff lekker vermaken met ons bad eendje.
En morge lekker lang uit slapen..........
Citeren05.03.20110 likes
freek heel goed, hup ga maar snel, ik ga ook echt slapen nu, welterusten voor straks

Advertise here!!

Citeren05.03.20110 likes

Trusten.
Citeren06.03.20110 likes
Dag Freak een rustdag nee toch..,ga met je meis naar het strand lekker uit waaien het is maar een suggestie of naar het bos jullie kijken maar.. handdd Freak jullie nog een fijne Zondag gewenst,

Ik denk dat Bon er heel veel zin in heb een hele mnd vakantie gaan jullie maar genieten en wat ga jullie vandaag doen Bonneke,de zon is al op,gaan jullie maar genieten met de kids zoennnn Bon en ook een gezellige Zondag gewenst

Wij gaan vandaag naar de Rai in Amsterdam daar is de HISWA ff kijken dat er een leuke boot staat en de kinderen gaan ze zeker niet verveelen er is genoeg te doen op die beurs is een aanrader om eens te gaan kijken is voor jong en oud
Citeren06.03.20110 likes
Ja,naar het bos
Citeren06.03.20110 likes
ik ga straks ook met manlief een flinke boswandeling maken, het zonnetje schijnt al volop, dan gaan we even koffie drinken bij familie en daarna naar carnavalsoptocht kijken hier iets verderop. Ik wens iedereen bij deze een hele fijne zondag toe, dikke kus en knuf
Citeren24.03.20110 likes
Goedenavond,

Vanavond is het 0 graden of andere plaatsen warmer of kouder maar we gaan de goede kant op,lente veel beter net als vandaag de hele week is gewoon lekkerder opweg naar de zomer!!

Adverteer hier