Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wordt weer koud !!

Advertise here!!

Citeren02.03.20110 likes
ik heb altijd veel vertrouwen in de dingen en zo, dus ook in het weer heb ik er alle vertrouwen in dat het allemaal wel goed komt
Citeren02.03.20110 likes
Volgens piet wordt het vanacht nog wel koud, dus ik kruip dicht tegen ana..
Citeren03.03.20110 likes
Zeker weten Bonn... wat jij daar typt helemaal eens -2 graadjes ,ik hoef toch nooit te krabben als het vriest,Hoe gaat tie Bonn & Freak alles goed met jullie hopelijk van wel maar goed we kletsen snel weer,prettige dag morgen!!
Citeren03.03.20110 likes
goeiemorgen wolf,

ja het gaat hier wel redelijk hoor, thanks. Ik mag nog een week werkrn en dan heb ik een maand vakantie en daar kijk ik enorm naar uit. Met alles goed?
Ik hoop je snel weer een keer te spreken hier op scroll, dikke kus en knuf en een fijne dag
Citeren03.03.20110 likes
Ja hoor, Wolf.......gaat goed hier...
En met jou dan, Wolf?
Bonneke, en ik dollen gewoon door wolf

Advertise here!!

Citeren03.03.20110 likes
Zoun beter zijn in het echt Bonn hihihihihihi,lekker zeg een maand vakantie heerlijk geniet maar voor je het weet is het voorbij...zoennnnnn

Hoi Freak gaat zeer goed met mij en veel leuke dingen doen!!

Ga jullie maar door ermee veel succes

handdd en nogmaals een zoennn voor Bonn en een heel goed weekend voor jullie beide...
Citeren03.03.20110 likes
Thnx wolf, We zullen zeker door gaan.
Citeren03.03.20110 likes
wolf, wat zeg je nou toch fijn weekend, ik mag nog 2 dagen werken......... Die maand gaan we gebruiken om leuke dingen te doen en te genieten van elkaar en ik kijk er enorm naar uit............dank je wel voor je lieve woorden
Citeren05.03.20110 likes
We moeten alles warm houden voor elkaar beetje dollen,soms gezellig kletsen of op de scroll,maar Bonn gaan jullie ook met warme vakante of gaan jullie thuis zitten nee toch wel die mnd vol maken met leuke uitstapjes

Freak ga jij ook wat leuks doen dit weekend of helemal niets,nope,niks..

Mij wens is dat jullie een gezellig weekend hebben zoennn & handdd

Vanochtend was het wel frisjes,gelukkig hoeft ik niet met de auto lekker met de fiets naar de voetbal met me zoon!!

Citeren05.03.20110 likes
Heey, Wolf.... gister verjaardag gehad......vandaag een uit rustdag. En morge, geen idee nog wat we gaan doen.

Adverteer hier