Citeren27.01.20110 likes
ach van mij ook wel, maar ik hou niet zo van dat stiekemer gedoe

Advertise here!! |
Citeren27.01.20110 likes ach van mij ook wel, maar ik hou niet zo van dat stiekemer gedoe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.01.20110 likes ik bekijk wel in mijn scootmobiel hoe jullie sleetje rijden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.01.20110 likes ik kijk wel van achter het raam met een beker warme chocolademelk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.01.20110 likes je zou met 2 sleetjes wedstrijd kunnen houden zal ik wel bij warm vuur gaan staan en kijken of alles eerlijk gaat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.01.20110 likes whahahahah, en dan jij zeker voor scheidsrechter spelen visser vanuit je scootmobiel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren01.03.20110 likes ![]() ![]() |
Citeren01.03.20110 likes nou de zon scheen hier vandaag hoor wolf, maar de temperatuur moet nog iets omhoog inderdaad, maar heb even geduld, komt allemaal goed schatje..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.03.20110 likes Was indd hier ook fris vandaag, maar volgens piet gaat de temp iedere dag om hoog nu. Dus we gaan de goede richting op ![]() Dus het komt wel goed, wolf en Bonneke. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.03.20110 likes het komt zeker goed freek, daar heb ik alle vertrouwen in ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.03.20110 likes Tuurlijk,Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |