|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wolf, alles went, hier kan het misschien wel -12 worden, maar ik raak er aan gewend, gewoon lekker warm kleden en mijn thermo ondergoed aan, en mijn thermosokken. Maar wat niet echt went zijn de gladde wegen, maar ik heb het nog gered tot nu toe, komende week afzien, erg druk met werken, alles moet de deur uit, morgen mag ik weer. Ik wens je hele fijne kerstdagen toe en een heel goed, gelukkig maar vooral gezond jaar 2011, dikke kus en knuf
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Vandaag moest ik in de stad zijn om een paar ingen te regelen, was goed ingepakt want het was hier -7.
Moest een heel eind wandelen eer ik op mn bestemming was, na het eind terug te hebben gewandeld kwam ik thuis badend in het zweet...merkte ni eens meer dat het vroor.
Grtz
C. |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahah herkenbaar voor mij compu, als je loopt bouw je toch heel erg veel warmte op, want ik heb tijdens het fietsen en lopen ook nergens last van................maar fijn dat je goed over bent gekomen  , dikke kus en knuf 
|
Geachte chaters,zal geen namen noemen want anders ben ik morgen nog bezig hihihihi   ,
Wens ieder die hier meestal aanwezig is een hele fijne kerstdagen!!
mvg wolf
vandaag vondt ik het koud de hele dag ba |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heey wolf,jij ook fijne kerst dagen.
En een gezond 2011  
|
|