Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wordt weer koud !!

Advertise here!!

Citeren19.12.20100 likes
wolf, alles went, hier kan het misschien wel -12 worden, maar ik raak er aan gewend, gewoon lekker warm kleden en mijn thermo ondergoed aan, en mijn thermosokken. Maar wat niet echt went zijn de gladde wegen, maar ik heb het nog gered tot nu toe, komende week afzien, erg druk met werken, alles moet de deur uit, morgen mag ik weer. Ik wens je hele fijne kerstdagen toe en een heel goed, gelukkig maar vooral gezond jaar 2011, dikke kus en knuf
Citeren19.12.20100 likes
Hier wordt het ook ver onder de o graden, maar ik heb het voor deel dat ik er morgen niet vroeg uit hoef. Heb namelijk al vacansie t/m 2 januari 2011.
Citeren20.12.20100 likes
whahahahah mooi is dat freek, mijn wekker loopt deze week gewoon om 7.00 uur af en ik moet dan boodschappen doen en dan lekker werken, heb ik wel zin in.......is altijd een gezellige tijd om te werken, maar goed freek ik wens je een fijne vakantie toe, geniet ervan
Citeren20.12.20100 likes
Thnx Bonneke,zal ik zeker doen.
Wens jou een fijne werkweek.
Citeren20.12.20100 likes
thanks freek, gaat zeker lukken die fijne werkweek

Advertise here!!

Citeren22.12.20100 likes
Vandaag moest ik in de stad zijn om een paar ingen te regelen, was goed ingepakt want het was hier -7.
Moest een heel eind wandelen eer ik op mn bestemming was, na het eind terug te hebben gewandeld kwam ik thuis badend in het zweet...merkte ni eens meer dat het vroor.

Grtz
C.
Citeren22.12.20100 likes
hahahah herkenbaar voor mij compu, als je loopt bouw je toch heel erg veel warmte op, want ik heb tijdens het fietsen en lopen ook nergens last van................maar fijn dat je goed over bent gekomen, dikke kus en knuf
Citeren22.12.20100 likes
Geachte chaters,zal geen namen noemen want anders ben ik morgen nog bezig hihihihi,

Wens ieder die hier meestal aanwezig is een hele fijne kerstdagen!!

mvg wolf

vandaag vondt ik het koud de hele dag ba
Citeren22.12.20100 likes
en morgen wordt het nog frisser wolf.............. maar voor jou ook hele fijne kerstdagen en een goed, gelukkig en gezond jaar 2011, dikke kus en knufff
Citeren22.12.20100 likes
Heey wolf,jij ook fijne kerst dagen.

En een gezond 2011

Adverteer hier