Citeren30.11.20100 likes
hier is er ook sneeuw, en slootjes zijn wel dichtgevroren, morgen nog meer sneeuw en smerig koud, de winter is echt begonnen

Advertise here!! |
Citeren30.11.20100 likes hier is er ook sneeuw, en slootjes zijn wel dichtgevroren, morgen nog meer sneeuw en smerig koud, de winter is echt begonnen ![]() ![]() |
Citeren02.12.20100 likes idd bbbrrrrrr echt smerig koud, en vandaag de hele dag gesneeuwt brrrrr
![]() ![]() ![]() |
Citeren02.12.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.12.20100 likes idd wolf bij ons zelfs -6
in Blaricum |
Citeren02.12.20100 likes hier was het ook -6 maar vond het niet echt koud, had mijn thermo ondergoed aangetrokken, winterjas en een neksjaal om, dus had er niet zoveel last van. Ik had meer last van de gladde wegen waar ik moest lopen, ben bijna 3 keer onderuit gegaan en dan ook nog van die auto`s die je zowat in de bagagedrager hangen, terwijl jij bijna onderuit gaat......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.12.20100 likes Ik heb het warm.. hier 25°...
Ik realiseer me dat ik lekker thuis ben en aan de kachel hang .. ![]() Grtz C. |
Citeren03.12.20100 likes idd lkkr en drom lkkr de verwarming op een graad of ... 25, en paar kaarsjes aan
![]() ![]() ![]() maakt t helemaal gezellie en warm |
Citeren03.12.20100 likes ![]() |
Citeren04.12.20100 likes JIj bent Bonneke die ik ken,maar alles goed met je,geen blauwe plekken op gelopen met vallen met de fiets!!Hier sneeuwt het weer en is koud -8 graden brrr,wij kunnen de kachel niet aan doen en de haard erg sneu vindt je niet maar helaas, wij mogen wachten tot volgende week dan mag de haard aan en de vloerverwarming voor de kerst dan zitten we warm!!
Ga lekker straks met de kinderen pepernoten bakken... Wens jullie een fijne weekend en een zoennn & handd |
Citeren04.12.20100 likes jij ook fijn weekend wolf en erg leuk om pepernoten te bakken,
fijn weekend voor iedereen |