12.09.20050 likes
Shirley op zondag 11 sept om 0.48 nog op de forums rondstruinde?
(en ik ook hihihi)
xxx witte
(en ik ook hihihi)
xxx witte
Advertise here!! |
12.09.20050 likes Shirley op zondag 11 sept om 0.48 nog op de forums rondstruinde?
(en ik ook hihihi) xxx witte |
12.09.20050 likes hahahaha en wittew ook ![]() |
12.09.20050 likes dank je wel, karan was er ook, wilde chatten was ik toch ff pleite en toen was karan al weer weg voor ik kwam kijken bij de chat hihi
slaapse allemaal witte |
12.09.20050 likes hahaaha nou witte ik zag dat er 1 iemand binnen was maar dacht ik ga maar niet anders word het weer zo laat ben lekker naar mn bedje gegaan
groetjes shirley by the way ik heb lekker geslapen |
12.09.20050 likes schandalig zo laat nog hihi.
maar dat komt idd ook wel eens bij mij voor groetjes cats |
Advertise here!! |
12.09.20050 likes It's a bloody shame zo laat!!!!!!!
hahahahahhahha, nee hoor, vooral in het begin maakte ik het ook zo laat, was erg leuk, alleen s'morgens niet...hihihihihi Geniet er maar lekker van, Dames!!! XXX Jonckheere Jaco groet U, |
14.09.20050 likes dat klopt jaco ik kom heel veel slaap te kort ![]() |
14.09.20050 likes als je hier rondstruint ben je nog niet weg.
enne shir, toch proberen om eens iets eerder te gaan slapen, anders krijg je van die lelijke wallen onder je ogen. maar daar geeft het tegenwoordig ook weer super middeltjes voor. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap cats |
16.09.20050 likes Hoi iedereen,
Ok, ik ben blond, maar kun je hier ook chatten, of alleen op fora posten? Altijd leuk als ik ook geen zin heb om te gaan slapen. Liefs Silverblue |
16.09.20050 likes hoi silverbleu
ik zal het uitleggen maar ik weet niet of het je zo lukt aan gezien je handicap ander moet je ff hier terug reageren ![]() zou niet weten hoe ik het precias uit moet leggen boven in beeld staan een aantal woorden ik zal de eerste vier op noemen de vierde is namelijk om te kletsen.com 1 home, 2 n&w, 3privacy, 4 chat groetjes en succes shirley |