|
|
|
vrolijke noot Undefined 319 berichten ja gewoon aambeienzalf op je wallen smeren, trekken ze helemaal strak, die wallen dan he !!.
probeer het maar eens !!! geweldig middeltje, ook trouwens als je aambeien hebt hoor hahaha.
nootje...... |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoe heet dat middeltje vrolijke noot? SPERTI hahahahahaha
gelukkig heb ik geen last van wallen en aambeien.
maar voor het geval dat, zal ik je nog eens vragen nootje
alvast bedankt voor de tip
catsie. |
vrolijke noot Undefined 319 berichten als je wallen of aambeien krijgt stuur ik je wel een monster hahahhh cats
je zegt het maar als het zo ver is met je hahahhaahha
nootje.................... |
Anonymous Undefined 65739 berichten nootje ik geloof dat het vandaag zover is, na een knallend weekend.
maar ik denk dat de wallen (geen aambeien) na vandaag wel weer vanzelf verdwijnen. het weekend was heftig.........
mocht ik dinsdag nog wallen onder de ogen hebben stuur je het monster maar. svp na 19.00 uur. dan kan ik nog even op mijn gemak worstelen met hem.
cats |
vrolijke noot Undefined 319 berichten is afgesproken cats, je mailt me maar hahahhhahah
nootje...... |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wisten jullie dat ik allang in mijn mand had moeten liggen. zou vandaag nog wel vroeg naar bedje gaan om van mijn wallen af te komen.
maar ik zie tot mijn schrik dat het alweer laat is geworden na een gezellig kletsavondje.
nootjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kom me van die wallen afhelpen.
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou cats
voor mij nog later  pfffffffff komt allemaal weer goed
kussssssss shirley |
vrolijke noot Undefined 319 berichten ik kom rond met de aambeienzalf, kijk uit dat ze niet op de grond gaan hangen he, en zeer zeker niet op trappen.
zalfnootje...... |
vrolijke noot Undefined 319 berichten heb alleen nog maar een ehbo doos en nog geen gereedschapskist .....
groetjes nootje.... |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahaha is ook voldoende nootje. Wij zijn mensen en geen objecten.
dus met een ehbo doos zijn wij zeer content.
welterusten nu cats, pffffffffffffff ben alweer veel te lang hier. |
|