|
|
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten whahahaha shir ...dan zou ik camel ook eens moeten proberen dan  2 vliegen in 1 klap dan hhahahaha  ok shir we wachten er nog mee he  kussssss xxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten haahhaha idd mama twee vliegen in en klap kunnen we samen door het forum op onze camel
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten whahahahh ik zie ze al kijken  wie rijdt daar nu op een camel door het forum?
whahahahah froemel de froemel
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahaah beter als fietsen gaan we wel een stukje hoger op ( camel is hoog ) |
mama van vijf Undefined 1803 berichten ja dan zitten we oog en droog en kunnen we iedereen in de gaten houden whahahahahahahah |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten juist haaahha maar wat als ze ons na gaan doen ? |
mama van vijf Undefined 1803 berichten ja das natuurlijk minder he ....pfffff
of we moeten het 's avonds doen dan zijn er minder op het forum whahahahahahah |
Anonymous Undefined 65739 berichten weet je wat we verkleden onze camels ook dan zien ze het niet
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou dames ik ga jullie niet nadoen of met een camel of fiets door het forum rijden. ik loop er wel doorheen hahahaha
Groetjes & xxxxsjes
Nice |
Anonymous Undefined 65739 berichten haahahhaah jij zit toch niet stiekum in dat paadje links he ? nice |
|