|
|
|
zouden de echte winters nog bestaan???
een berg sneeuw, zie ik niet meer gebeuren of het moet een opgehoopte sneeuwhoop zijn... al is er al dit jaar een paar (4cm) sneeuw geweest maar het was ook zo weg...
de gladheid die is wel gebleven en niet een beetje...
o_- |
Anonymous Undefined 65739 berichten lekker veel sneeuw wil ik nog eens gelijk in jaren 80 |
echte zomers, echte winters... echte seizoenen... dat is al heel lang geleden inderdaad. |
enige wat ik vanmorgen hier zag, was een spiegel van ijs buiten... kon glijden tot de garage deur en kon glijden tot de brievenbus... alleen nadeel is, het gaat aardig berg af, dus gevolg is, als je niet kan stoppen, hang je in de haag... het was stunten om bij de bakker te geraken vanmorgen en dan de weg nog terug... maar gehaald zonder brokken en toen maar het strooizout gaan zoeken in de garage... o_- |
We krijgen nu een paar dagen rust, maar vanaf donderdag/vrijdag kon het wel weer eens opnieuw losgaan met sneeuw en vorst... |
|
dat mag je van mij helemaal hebben marcel... ik vind er geen lol meer aan...
o_- |
Anonymous Undefined 65739 berichten kwil zon, kwil loungesetweer, kwil zwembadweer en bbqfeestje |
veel wil vrutz hahaha maar zou ook wel mooi zijn zonneke en in hangmat zennnnnnn
o_- |
Jaaaa, donderdagavond gaat het sneeuwen! 10cm! het lijkt simpel.. en dat is het ook.. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Haal de slee maar weer van zolder |
|