Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

winter: ja of nee?

Advertise here!!

Citeren19.01.20170 likes

hier -8, mag ik aub de zonnnnnnnnn, wil geen winter meer... 

o_-
Citeren19.01.20170 likes

ik stem met vlinderke mee voor de zon en warmte laughing

Citeren20.01.20170 likes

Een ogenblik geduld aub voor wie zon en warmte wilt. De kletsweerman verwacht tot na het weekeinde nog lichte tot matige vorst 's nachts, met name in het zuiden. Overdag wel steeds meer in de plus, en vanaf halverwege volgende week tempering van de vorst, maar toenemende neerslagkans.

Citeren20.01.20170 likes

dat beeld komt niet meer op tv marcel... ik heb zelden tot weinig geduld... vooral als ik warm weer wil... hangmatje, bikini, drinken, goed boek weer... dat wil ik NU...

tis lang genoeg koud geweest... zonneke is beter voor de mensen en die regen mag je ook houden... word je zo nat van... 

o_-
Citeren20.01.20170 likes

De kletsweerman zei ook nog wat na tig tellen herladen...   De server lijkt wel oud, en buiten is het koud. Met de ballen in de zak worden we toch wel oud.....

Advertise here!!

Citeren20.01.20170 likes

Citeren25.01.20170 likes

Als het installeren van de zomer net zo snel gaat als de installatie van de nieuwe server dan kunnen we deze week nog de zomer kleren uit de kast halen :D

Citeren25.01.20170 likes

denk, dat dat bij dromen blijft, denre... cool

o_-
Citeren26.01.20170 likes

Nou het vriest en dan dooit het echt Hollands weer dus.

mag van mij wel vriezen maar geen gladde wegen maar goed ik heb het gelukkig niet voor het zeggen. 

Citeren26.01.20170 likes

De server is bijna gered, en dat is een groot profijt. Als beloning raken vanaf het weekend de vrieskou kwijt....

Adverteer hier