Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wie heeft ervaring met

Advertise here!!

Citeren14.08.20070 likes
zal je die vraag nog wel eens bij berichten stellen

kusssssssss knufffffffffffffff
Citeren14.08.20070 likes
Is goed visser w8 met spanning af kusss en knuff Bonn
Citeren14.08.20070 likes
zal wel ff je geduld op de proef stellen zal vandaag wel vragen maar duurt nog wel paar uur

kusssssssss knufffffffffff
Citeren14.08.20070 likes
hahahahahah denk dat ik tog al weet wat je gaat vragen hahahaahahah maar ik ben geduldig ga zometeen lekker zwemmen met mijn kids althans kids zwemmu en ik lekker zonnenbaden hahahaahah

kuss en knuff Bonn
Citeren14.08.20070 likes
fijne zwempartij gegund bonn

knuffffffff kusssssssss

Advertise here!!

Citeren14.08.20070 likes
hio bonn,

je klachten komen me bekend voor,inge heeft er ook last van ,maar die heeft dat vaker,niet alleen met chloor,zij heeft nu telfast en dat gaat goed
Citeren14.08.20070 likes
Wat is dat telfast?????

Sorry dat ik dat niet weet maar ik ben gewoon een beetje ten einde raad omdat ik zo graag wil zwemmu en dat kan gewoonweg niet,en ik hoop dat er een medicijn voor is die het tegengaat als ik zwem.

Dankjewel voor je reactie heel erg lief van je kussss en knufff Bonn
Citeren14.08.20070 likes
je ziet bonneke de mensen komen wel met goede ideeen doe er wat mee baat het niet schaad het niet proberen kan je het altijd

knuffffff kusss
Citeren14.08.20070 likes
heb jammer genoeg wel ervaring met allergie, maar ik word eerder verkouden als ik gaan zwemmen ben waar men veel chloor in het water doet... verder ben ik allergisch voor huisstofmijt en huisdieren, en daarbij een flinke scheut hooikoorts. heb nog niet gehoord van huiduitslag na het zwemmen... gelukkig bestaan er hulpmiddeltjes (medicijnen) om het ongemak te beperken, maar ik probeer zoveel mogelijk de dieren buiten huis te houden om allergische reacties te vermijden.
Citeren14.08.20070 likes
Lieve geminus,

thanks voor je reactie,ik ben inderdaad vorig jaar getest op hooikoorts omdat ik het ook met mijn holtes kreeg en luchtweginfecties,en ben getest op huisstofmijt en astma maar daar is niets uitgekomen.

Maar het is heel vervelend als er niets voor zou zijn,ik hou enorm van zwemmen en op vakantie was ik helemaal blij dat ik in de zee kon zwemmen,daar zit geen chloor in maar bij alle zwembaden binnen of buitenbad zit chloor.

Het vreemde ervan vind ik wel dat ik op het zwembad hier al ruim 10 jaar kom en nooit ergens last van heb gehad,maar ook dat schijnt vaker voor te komen dat je op latere leeftijd in een keer allergisch ergens voor blijkt te zijn.

kuss en knuff en nogmaals thanks voor je reactie.

Ow ja Deborah jij ook enorm bedankt voor je mail en als je op scroll bent hebben we het er nog wel over.

Adverteer hier