Citeren14.08.20070 likes
waar heb je het dan over madam bonneke maar gekheid ik kan niet te lang ergens zijn waar katten rondlopen zal wel met mijn long te maken hebben
kussssssss knuffffffff
kussssssss knuffffffff
Advertise here!! |
Citeren14.08.20070 likes waar heb je het dan over madam bonneke maar gekheid ik kan niet te lang ergens zijn waar katten rondlopen zal wel met mijn long te maken hebben
kussssssss knuffffffff |
Citeren15.08.20070 likes Huh hoe bedoel je visser waar heb ik het over???????
Hoef je niet bij mij te komen wij hebben 1 poes die is aan komen lopen mijn man heeft astma dus hij komt niet binnen.Maar het zou inderdaad kunnen dat het door je long komt zou het niet weten ik ben geen dokter,maar jij wel dokter visser hahahahahaa Kussss en knuffffffffffffffffffffffffffffffff Bonn |
Citeren19.08.20070 likes Ondanks dat ik geen dokter ben wil ik je wel effe onderzoeken hoor hahahahahah
kusss en knuff Bonn |
Citeren20.08.20070 likes nou begin maar zie ik wel zitten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.08.20070 likes zeg maar waar ik zal beginnen ow nee w8 waar heeft u last van mijnheer visser hahahahahahahahaha |
Advertise here!! |
Citeren20.08.20070 likes geen kwakzalverij ben ik niet van gediend moet ik weer aangifte doen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.08.20070 likes nee hoor ben geen kwakzalver op sommige gebieden ben ik een uitstekende dokter die van op een goede manier van aanpakken weet hahahahahahah
xxxx Bonn xxxx |
Citeren20.08.20070 likes vertel wil ik meer over weten kijken of je me over de streep kan trekken
kussssssss knufffffffffffff |
Citeren20.08.20070 likes hahahahahahah gekkie
kussss en knuffff |
Citeren20.08.20070 likes ben echt geen gek mens als je zegt iemand die veel kan hebben en die graag iemand voor de gek wil houden dat kan ik niet ontkennen
kussssssss knuffffffff |