Citeren13.08.20070 likes
gelukkig voor jou dan bonn maar ik moest wel en 3 maanden is echt lang maar voor gezondheid heb je veel over
kusssssss visser
kusssssss visser
Advertise here!! |
Citeren13.08.20070 likes gelukkig voor jou dan bonn maar ik moest wel en 3 maanden is echt lang maar voor gezondheid heb je veel over
kusssssss visser |
Citeren13.08.20070 likes inderdaad visser,sommige dingen kan je gewoon niet onderuit,zo heb ik een aantal jaren geleden vreselijke darm onderzoeken moeten ondergaan,ik had daar geen keuze in,ik viel maar af en af ik woog op een gegeven moment nog maar 59.5 kg bij een lengte van 180 vreselijk was dat maar wat je al zegt voor je gezondheid heb je veel over.
kuss bonn |
Citeren13.08.20070 likes darm onderzoek kan wel eens niet prettig zijn als je begrijpt wat ik bedoel haahha
knuff en kuss oje had gezegd dat ik vandaag niet meer zou kussen |
Citeren14.08.20070 likes Ennuh ik heb er niet eens om gevraagd wat ben je toch weer gul visser hahahahahaah
Ik heb zowel dikke als dunne darm onderzoek gehad,nou de dikke darm was vreselijk maar de dunne darm onderzoek was nog heel veel erger bah,ga ik ook nooit meer doen. Als het toch nog een keer nodig zou moeten zijn dan maar onder verdoving anders krijgen ze mij niet meer plat voor dat onderzoek. kusss Bonn |
Citeren14.08.20070 likes nou geen darm onderzoek meer dus wat een lucht zal er hangen daar niet plat krijgen nou dan maar staande
kusssssss knufffffffff visser |
Advertise here!! |
Citeren14.08.20070 likes visssssssssss kan je niet lezen ik doe dat onderzoek never meer hahahahaha
kusss en knuff Bonn |
Citeren14.08.20070 likes maar als het moet ik vermom me wel als arts en lig je dan op operatie tafel ja en na de verdoving spuit zal ik je onderzoeken wat nou de reden is
hahahahaah dokter visser |
Citeren14.08.20070 likes sow sow nu al voor doktertje willen spelen hahahahahahaha |
Citeren14.08.20070 likes ja dat lijkt me wel wat operatie kamer uit die zooi
kusssssssss knuffffffffff visser |
Citeren14.08.20070 likes Ow maar dokter visser wat doet u nu????
hahahahahahahahahaha |