Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies

wie doet mee aan de krukkendans?!

1

Advertise here!!

Citeren22.10.20080 likes
wie doet ermee met de krukken dans??
loop nu owk op krukies dus hoor bij de fanclub!

snuf en marie( en de rest op krukken) snap nu pas hoe iritant het is je mag/kan niet eens sporten!!!
jah wat buikspieroefeningen en hupsen op 1 been maar verders...

vandaar hier de krukkendans!!!

wie doet mee??
Citeren22.10.20080 likes
Ow Kirst heb hier ook wel een krukkie
Citeren22.10.20080 likes
nou ik liever niet is zo irritant om met die krukken te lopen smijt ze het liefste meteen het raam uit maarja
Citeren23.10.20080 likes
whahaha wilmaa daarom de krukkendans iets ;leuks met de krukken doen jippie!!!

hihi thanks babs leg er gelijk me pootje op!

dans dans kruk dans dans....
Citeren23.10.20080 likes
heb er ook kirsten,ga er echt nie mee dansen
hebze nog nodig

Advertise here!!

Citeren23.10.20080 likes
nou neej kirsten vind al erg als ik die dingen heb dat ik er mee moet lopen laatstaan dansen dat komt helemaal niet goed kan zo al nie met die dingen overweg dus met dansen komt het helemaal nie goed
Citeren23.10.20080 likes
ik heb er ook meegelopen,na een salto.............verkeerd geland en ik vond het ook maar niets,dus ik dans gewoon lekker mee en gebruik de krukken wel als decoratie.............mag dat ook???
Kirsten,Marie heel veel sterkte in ieder geval,dikke kusss en knufffffffffff
Citeren25.10.20080 likes
hihih alles mag!

whahaha aangesien me enkelbanden dus gescheurd sijn(op trampoline gebeurd bon hihi), moek nog wel sown6 weekies, dus kan ik lang oefenen op de dans, maar eerst normaal leren hupsen sonder te vallen whahahaa!

kussie kirste
Citeren25.10.20080 likes
sorry lieve kirsten,ik lach niet uit hoor meis,maar om wat je schrijft,die trampoline`s zijn leuk maar als je valt is het meestal ook goed raak.Ik wil je zeggen dat ik het heel vervelend voor je vindt en je heel veel sterkte wensen.Ik kan je wel op een krukje zetten met wieltjes eronder,gaan we samen dansen hahahahahaha,sterkte meis,dikke kuss en knuffffffffff
Citeren26.10.20080 likes
dan pas maar op dat het met het dansen geen 7 maanden worden (of langer) zoals ik kirsten
had ook enkelband gescheurd.. en zie.. ben dr nog nie vanaf 7 maanden later

1

Adverteer hier