Citeren26.10.20080 likes
lieve snufff,daarom krijg je van mij een dikke kusss en knuffff en heel veel sterkte meis 

Advertise here!! |
Citeren26.10.20080 likes lieve snufff,daarom krijg je van mij een dikke kusss en knuffff en heel veel sterkte meis ![]() ![]() |
Citeren26.10.20080 likes woeps snuf... ik ga heel goed naar meneer dokkie luisteren hhi, want ik vond 6 weken al te lang haha!
hoop dat jij vlug weer mooie hele neklbandje krijgt snuf! en bonneke idd heel leuk die trampoos maar ken flink misgaan idd! maare ik viel nog niet eens wou me afsetten alleen maar haha, superklungel ikke! maar die krukkendans blijf ik leuk vinden hoor hehe, wel elke dag presteer ik weer ergens anders un blauwe plek trouwens hiih, sie helemaal blauw! maar sie dat krukje met wieltjes wel sitten bon!!! kusssssssssssssssssss kirsten |
Citeren26.10.20080 likes wow kirsten,mooi zo dan is dat geregeld hahahahahahah zie het al zo voor me,ik ga wel hard hoor,dus zorg je wel voor een valhelm anders heb je zometeen nog een zeer hoofd,dikke kusss en knufff en sterkte meis.
Ennuh een klungel ben je niet hoor,kan iedereen gebeuren. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.05.20090 likes deze vind ik leuk ..hi..hi.. |