Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wegens kinderachtig gedoe

1

Advertise here!!

10.06.20070 likes
heb ik het onderwerp dagelijkse gedachte gesloten. . dat er afgeweken word van een onderwerp . daar kan ik overheen komen. maar dat er zo met modder gegooit word, is gewoon te kinderachtig voor woorden. als je niks leuks of zinnigs te melden hebt hou dan gewoon je mond of ga je planten vervelen met je gezeur.

of je nou iets met een t of een d schrijf met of zonder punt of weet ik veel wat voor taalfout lees er gewoon over heen. je snapt wat er staat . ooit bij jullie opgekomen dat het ook kwetsend kan zijn voor iemand.

als jullie hier alleen maar komen om herrie te trappen wees dan zo vriendlijk om op het rode kruisje rechts boven in te klikken en niet meer terug te komen.

zo en wat je hier mee doet moet je zelf weten van mijn part veeg je je reet er mee af.

dacht dat dit een leuke chat was met een leuk forum . maar lijkt nu wel een kleuterklas met een stelletje randdebielen
11.06.20070 likes
Begrijpelijk mrammetje. Ik ben het zeker eens met wat er in je topic staat, en geef daarbij ook toe dat ik mee heb gedaan aan dergelijke offtopicposts. Of het nou was om voor mezelf op te komen of niet.
Ik ga in ieder geval proberen bepaalde mensen te negeren op het forum, omdat ik toch al weet dat het op niets uitloopt. Als zij dan ook niet op mijn posts reageren, zou dat helemaal mooi zijn.
11.06.20070 likes
Ik ben het met mramm eens,wat betreft de schrijffouten,daar moet je niet over zeuren.
Maar een beetje herrie in de tent mag toch wel eens,als het maar niet schunnig wordt.

11.06.20070 likes
Ja, een beetje herrie kan geen kwaad. Het hoeft toch niet altijd vrijheid, blijheid en broerderschap te zijn ? Al is het ook weer niet nodig om je massaal op één persoon te richten.
11.06.20070 likes
Nilis, ur so right!

Advertise here!!

11.06.20070 likes
mee eens mram
11.06.20070 likes
ja maar het nadeel van letters is ze kunnen veel harder aan komen dan dat je wilt .
en elkaar een beetje pesten is wel leuk maar uitlokken tot gaat me echt te ver. want van het ene woord komt het andere en voor je het weet is het alleen maar haat en nijd . en daar bedank ik voor

ikk om hier nog altijd voor me lol en wil dat ook graag blijven doen.
11.06.20070 likes
He, iemand die het met me eens is. Dat gebeurt hier niet vaak, dat kunnen we wel in de geschiedenisboeken opnemen.
11.06.20070 likes
Hm, ik denk dat het meer ligt aan het gezelschap waar je je in bevindt.
11.06.20070 likes
Ik denk dat mensen vaak vergeten dat een chatbox een nep-wereld is ... chat is flauwekul , chat is fake ... dus neem alles niet zo serieus.

Als Mramm alleen maar leuke en zinnige dingen wil lezen op het forum, dan moet ze alle forumberichten toch nog maar eens teruglezen..want 90 % op het forum is ONzinnig...

Ik heb overigens geen idee wat ik me voor moet stellen bij een : kleuterklas met randdebielen. Bestaat dat ??

Gewaagde uitspraak hoor. Het mocht toch niet kwetsend worden ??

1

Adverteer hier