11.06.20070 likes
Wat een wijze woorden Flair.
Advertise here!! |
11.06.20070 likes Wat een wijze woorden Flair. |
11.06.20070 likes ![]() |
11.06.20070 likes Hoi hoi,
Als chat echt zo nep was als men zegt dan had ik nu niet meer dan 4 jaar al een hele lieve vriend en 6 jaar een goede vriendin in mn leven gehad Blij met beide en er is niets neps aan ![]() ![]() En ja het is waar dat letter/woorden soms erg hard aan kan komen. Groetjes Tess xXx |
11.06.20070 likes Flair, ik meen me te herinneren dat jij een bepaalde andere chat toch wel erg serieus nam. |
11.06.20070 likes Zaag zaag stop met zagen,
Ik ken het niet houden, Stop met zagen stop gewoon! Je overbezorgdheid geeft me hoofdpijn, Stop met zagen, stop alstublieft Voor ik uitvlieg Het is voor je eigen goed Zwijg alsjeblieft heel even Zwijg en laat iederen met rust... hahahhahahahahh |
Advertise here!! |
11.06.20070 likes wie valt er nu over typfouten??? Dat is toch belachlijk. trouwens waar heb ik gelezen dat fouten typen in een mail algemeen aanvaard is???
mrammeke ge moet u daar niet aan storen, iedereen heeft dat en diegenen daarover zeveren moetne dringend psychiatrische hulp nodig. |
11.06.20070 likes Je maakt inderdaad een goede eerste indruk, als je sollicitatiebrief vol spelfouten staat. |
11.06.20070 likes Dametje Emergency,
Bij onterechte behandeling van chatters en gekonkel en geroddel van corrupte ongeschikte opsen op een chatbox wordt het 'spelletje' chatten ineens een ander verhaal. Ik ben geen meeloper en als ik zoiets waarneem dan 'spring' ik er bovenop. Dat werd mij natuurlijk niet in dank afgenomen door de corrupte opsen, met als gevolg een ban. Uiteindelijk begon het tot meer mensen door te dringen, zo ook bij de eigenaar van de chat. [ die daarna zijn excuus aan mij aangeboden heeft ] Helaas hadden zijn opsen zijn chat toen al naar de ****** geholpen. Jij was wel een meeloper, geheel gehersenspoeld door de opsen. Maakt niet uit verder, je bent nog jong en bovendien : fouten maken we allemaal. Maar ga dan niet zitten beweren dat je er niets meer van weet en dan nu in een bericht zetten : Flair ik meen me te herinneren dat je...bla bla bla... Je valt nu lelijk door de chat-mand. Zo...... klaarrrr ![]() |
11.06.20070 likes Mevrouw Flair,
Ik weet niet hoe je erbij komt, maar ik kon het absoluut niet goed vinden met de operators van siepeltje (op eentje na dan) en ben zéker geen meeloper. Ik heb er ook regelmatig wat van gezegd en heb dan ook meerdere keren een ban gehad daar. En ik wist niet meer dat ik jou gestoord had genoemd Flair, voor de rest herinner ik me je nog wel. Ik weet trouwens ook zeker dat ik jou nooit gestoord genoemd heb. Dat woord gebruik ik namelijk niet, dan had ik het anders gezegd. |
11.06.20070 likes Jij mag van mij best nog een poosje doortypen, maar ik was er klaarrrr mee. [ Zie boven ] Dusz .....
![]() |