|
|
|
de mensen hier bij kletsen, hebben ook het beste met jou voor, deze mensen waarderen jou ook om wie je ben.
deze mensen bij kletsen geven je misschien wel komentaar, en dat is alleen omdat ze het beste met jou voor hebben. |
Anonymous Undefined 65739 berichten weet ik owk wel roosje, ik heb super veel aan kletsen en sitten sat lieve mensen op!
tog mis ik soms wat wat ik nergens anders vind dan op doe site's!
en plofff ja, ik snap tessem oo kseker wel hoor, en de rest die reageerd hier!
ook ik heb me eten een tijd lang uitgekots soals je weet! daar ben ik wel vanaf! het is ook niet de manier om aftevalln het is ontsettend goor en lukt niet eens altijd en alles uitje lichaam krijg je tog niet dan!
het beld wat je van moddellen nsow krijgt jah weetje, modellen sijn mooi en modellen sijn dun dus dun is mooi!!!
zo simpel is het eigenlijk...
en die kindjes in afrikaa jah i ksnap je, de wereld is oo kraar verdeeld... en beesies krijgen het niet nee, die sitten niet zo erg in de sleur van dit wereldje als wij!
kus kirsten( oo kaan de beesten plofff) |
Tessem Undefined 2226 berichten Hoi hoi,
Weet je Kirsten, ik word al huiverig bij het woord anorexia. Mijn dochter die inmiddels 11 is die was met 5 jarige leeftijd al heel erg met eten bezig en dat ze niet dik wilde worden. Het begon heel onschuldig met "mama, ik heb 2 koekjes op, word ik nu dik?" tot het opsommen van wat ze die dag al gegeten heeft en dat op 5 jarige leeftijd. Ik heb bij allerlei instanties aan de bel getrokken en uiteindelijk was het de schoolarts die haar op andere gedachten kon brengen. Tot nu heeft ze altijd gewoon (niet veel) met de pot mee gegeten. Toen die tijd werd me al verteld dat ik haar vooral in de pubertijd goed in de gaten moet houden, want ze is waarschijnlijk wel anorexia gevoelig. En dan lees ik nu (wist het bestaan van die site's dus echt niet) dat ze op het net kan gaan surfen en daar dingen kan vinden om extreem af te vallen.  Ik houd mn hart vast alleen al bij het idee dat ze dat zou kunnen gaan doen.
Dat is dus ook wel de reden van mn extreme anti-pro-ana sites. Ik reageerd dus alleen zo omdat ik alleen het beste voor hem met mn dochter, maar dat geld voor jou tuurlijk ook hoor  En neem maar van mij aan echt hulp krijg je niet van die site en jij kunt ook geen echte hulp bieden aan die mensen daar.
Hulp komt niet van mensen die zelf niet weten hoe ze het beste voor zichzelf kunnen zorgen.
Lotgenoten site's zijn dan beter, want dat zijn dan juist site's waar mensen in de strijd ergens tegen met elkaar praten.
Groetjes Tess xXx |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi tess.
ik lij kwat dat betreft precies op jouw dogter, ook toen ik 5 was was ik zo en sei ik dat soort dingen, toen durfde i kal geen snoepje te eten odmat i kbang was dik t worden!
eigelijk is dat nooit overgegaan en vind ikmeself altijd al dik en bij alles wat i keet heb i kaltijd al moetn denken wordt je hier dik van of niet...!!!
ook nu is dat echt nog niet over! dus toen ik op e onteddeking kwam dat die site's bestaan ja...!
maa rik snap het voor je dochter tess, vertel haar niks over dese site's groote kans dat se oo kniet agter het bestaan komt dan! en vertel haar nooit dat ze moet oppassen met wat ze eet of dat ze niet te veel eet, of un keer iets emer snoept1 lat haar haar gang maar gaan, dik zal se nooit worden weet ik seker! maar als je soiets segt slaat se waarschijnlijk gelij kaan het lijnen, is bij teminste altijd wel zo geweest!
suc6 ermee, komt vst wel goed hoor tess! vind eht heel goed dat je toen al hulp hebt gesogt voor je dochter!
dikke kusss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten ooowh dit is erg ik heb eetstoornis mss zijn jullie wel ziek maar jullie weten niet alles over ons hoor! jullie weten gwn wat er in de media zegt!! bij vele van mensen die anorecia hebben of eetstoornis kiezen er niet zelf voor hoor! ik ben misbruikt geweest als 15jarige als jonge k kon er bij niemand over praten omdat ik niemand had ik voelde me vuil vies en lelijk ik kreeg het niet om dunte wordn! ik wou mijn lichaam terug ik heb boulemia gekregen op de dag erna dit was mijn manier om het te verwerken en 3 jaar later is dit nog steeds ik wordt ziek van wa jullie hier zeggen jullie worden ziek van ons wij ziek van die stomme opmerkingen wat denk je als kind wordt je uitgemaakt als vette kalf of weet ik veel wat denk je niet dat het jou raakt als kind denk je niet da daar gevolgen van komen dan alleen maar tranen?? de meeste met anorexia of boulemia zij oorzaken door een of ander probleem en die ze op zo'n manier verwerken dus een beetje respect voor een mens magf wel mss niet voor de "ziekte "omda je er niks van weet maar mensen met anorexia zijn het zelfde als een ander maar niet zo met een perfect leven denk je niet dat wij lijden daardoor ! wij kunnen niet normaal leven maar het houd ons vast tis niet waar je makkelijk van af geraakt maar wil gwn da mensen niet zo zeggen en bekijken van je bent ziek je bent anorexia nee dat zijn wij niet wij zijn niet anorecia we hebben het alleen maar we zijn een persoon! een junk **ga je toch ook niet zo tekenen ! en zeggen dat ze ziek zijn dit is een probleem als een, ander mss extreemer maar dit is een probleem waar we niet zelf voor kiezen!! je staat niet op een ochtend op en zegt tegen je eigen je bent dik er zit altijd een oorzaak achter !!! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ooowh dit is erg ik heb eetstoornis mss zijn jullie wel ziek maar jullie weten niet alles over ons hoor! jullie weten gwn wat er in de media zegt!! bij vele van mensen die anorecia hebben of eetstoornis kiezen er niet zelf voor hoor! ik ben misbruikt geweest als 15jarige als jonge k kon er bij niemand over praten omdat ik niemand had ik voelde me vuil vies en lelijk ik kreeg het niet om dunte wordn! ik wou mijn lichaam terug ik heb boulemia gekregen op de dag erna dit was mijn manier om het te verwerken en 3 jaar later is dit nog steeds ik wordt ziek van wa jullie hier zeggen jullie worden ziek van ons wij ziek van die stomme opmerkingen wat denk je als kind wordt je uitgemaakt als vette kalf of weet ik veel wat denk je niet dat het jou raakt als kind denk je niet da daar gevolgen van komen dan alleen maar tranen?? de meeste met anorexia of boulemia zij oorzaken door een of ander probleem en die ze op zo'n manier verwerken dus een beetje respect voor een mens magf wel mss niet voor de "ziekte "omda je er niks van weet maar mensen met anorexia zijn het zelfde als een ander maar niet zo met een perfect leven denk je niet dat wij lijden daardoor ! wij kunnen niet normaal leven maar het houd ons vast tis niet waar je makkelijk van af geraakt maar wil gwn da mensen niet zo zeggen en bekijken van je bent ziek je bent anorexia nee dat zijn wij niet wij zijn niet anorecia we hebben het alleen maar we zijn een persoon! iemand met ** ga je toch ook niet zo tekenen ! en zeggen dat ze ziek zijn dit is een probleem als een, ander mss extreemer maar dit is een probleem waar we niet zelf voor kiezen!! je staat niet op een ochtend op en zegt tegen je eigen je bent dik er zit altijd een oorzaak achter !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi anaboy inmiddels kan ik het wel toegeven, sinds un jaar ongeveer) dat ik idd anorexia heb!
mensen weten vaak niet goed wat het inhoud en seggen, eet gewoon, maarso sit dat niet in elkaar idd
maa rik denk dat de meeste tog wel weten dat je een eetstoornis niet somaa rkrijgt! en begrijpen het wel! natuurlijk kan niemand in je koppie kijken en je begrijpt het pas egt als je het self ook hebt of gehad, maar dat is bij bijna ales!
kuss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Maar, ik denk dat die mensen die op zulke site's zitten het allemaal goed bedoelen, en dat ze eerst ook niet plannen dat ze dat willen doen.. Maar dat het van klein naar groot begint, van het een komt het andere..
Ik kijk er zelf wel op, en gebruik de tips ook.. Maar ik houd me wel in, ik doe nog geen gekke dingen! =)
Xx. Rmonaaw |
meiden wordt toch wakker, die meisjes op die site zijn allemaal uitgemergelde gevallen.
leg mij nou is uit wat daar mooi aan is.
ik zelf vindt het walgelijk en vindt dat zulke sites waarmee mensen levens verziekt worden gewoon weg verboden moeten worden, dar moet eens goed naar gekeken worden en de mensen die zo'n site maken een flinke boete geven.
ik respecteer eigenlijk iedereen maar voor dit heb ik sorry geen enkel respect.
door de tips die jullie krijgen en misschien wel geven worden en maak je mensen ziek.
denk daar eens over na |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nja, die plaatjes zijn ook erg, maar je ziet jezelf anders dan je bent.. En het is vrijwillig om op die site's te gaan, oke het is wel aantrekkelijk.. maar het is wel je eigen keuze. Maar toch is het wel fout, want het is wel het begin van een eetstoornis ;)
Xx. Rmonaaw |
|