Citeren12.04.20070 likes
Advertise here!! |
Citeren12.04.20070 likes |
Citeren12.04.20070 likes Pffffffff en dan te bedenken dat ze zichzelf dan nòg te dik vinden... ![]() xxx Suus |
Citeren12.04.20070 likes weetje dat soort foto's staan daar idd daad ook op, amar die vind iedereen op die site's selfs te erg en leluk!
dus zo dun willen mensen van daar ook niet sijn!!! kuss kirsten |
Citeren12.04.20070 likes echt wel dat vinden ze mooi ![]() ![]() |
Citeren12.04.20070 likes Ben ik niet met je eens Kirs....ze "zien" zichzelf namelijk niet zoals wij ze zien en dat is nu juist anorexia. Sommigen beweren niet zò te willen worden? Maar ondertussen zijn ze hard op weg....en blijven zichzelf "dik" zien!
De pro-ana sites, er zijn er vèèl hoor, zijn er in verschillende soorten, maar allemaal zijn ze gewoonweg gevaarlijk, omdat de (meestal) meiden, niet inzien dat ze ziek zijn en een groot probleem hebben. De weg terug is heel zwaar en meestal is het een blijvende strijd. xxx Suus |
Advertise here!! |
Citeren12.04.20070 likes ok mischien heb je gelijk,mmaar mooi vinden se het niet daar hoor, amarja blijven afvallen natuurlijk wel!!!
en adnere mensen seggen zogoed als altijd tegen iemand je bent niet dik! ook al sijn die gene wel stevig... dus of dat sow eerlijk is vraag ik me ook af?! kuss kirsten |
Citeren12.04.20070 likes Kirs, je kunt ook aannemen dat mensen eerlijk zijn! Als de èèn zichzelf als dik ziet en de ander is het daarmee niet eens, waarom zou men daarover oneerlijk zijn, vraag ik me af?
xxx Suus |
Citeren12.04.20070 likes nou omdat mensen daa vaak niet eerlijk over sijn dat valkt mij gewoon op, dus hoe weet je dan of je iemand kunt vertrouwen of niet?
jijzelf sal het dan togwel het beste weten, lijkt mij! kusss kirsten |
Citeren12.04.20070 likes Hoe bedoel je Kirs?
Ik ben eerlijk als ik tegen jou (of wie dan ook) zeg, dat jij niet dik bent! De meesten zien zichzelf dan toch anders hè... xxx Suus |
Citeren12.04.20070 likes ik bedoel er niks mee naar jou persoonluk toe suus!
i n jou heb i kseker wel verttouwen, dat weetje ook wel! mar ik denk egt dat je self je eigen lichaam het beste siet en wat de een dik vind vind de ander mischien niet, amar het gaat er tog om wat jeself wilt, hoe dun jeself wilt sijn? kuss kirsten |