Citeren21.04.20060 likes
wat moet ik tog met me leven???
iedereen heeft tog een doel in sijn leven???
wat is de mijne dan???
ik weet het niet hoor!!!
iedereen heeft tog een doel in sijn leven???
wat is de mijne dan???
ik weet het niet hoor!!!
Advertise here!! |
Citeren21.04.20060 likes wat moet ik tog met me leven???
iedereen heeft tog een doel in sijn leven??? wat is de mijne dan??? ik weet het niet hoor!!! |
Citeren21.04.20060 likes jij heb ook een doel in je leven lieve kirsten en dat is gelukkig worden.
liefs, Anita |
Citeren21.04.20060 likes waarvoor duurt het dan sow lang eer ik dat eindeluk mag sijn??? |
Citeren21.04.20060 likes weet ik niet kirsten, maar ooit krijg jij ook dat super grote geluk.
Echt waar!!!!!!!! Liefs, Anita |
Citeren21.04.20060 likes egt???
ik wil er niet meer op wagten wil het nu!!! klinkt lekkr als een suerderig klein kind he?! maar het is gewoon sow ik wil niet nog langer wagten, het doet me teveel pijn allemaal! ik wil nu bats boem gelukkig sijn, maarjah ik weet ook wel dat kan niet... kuss kirsten |
Advertise here!! |
Citeren21.04.20060 likes Nee,dat gaat helaas niet meid.
Maar wat voor soort geluk zoek je?een man, ander leven.......... Ik ken jouw achtergrond niet helaas.... maar geluk.......... dat krijgt iedereen. ook jij meid.echt!!!!!!!!!!!!!! ik heb er ook 36 jaar over gedaan. Liefs, Anita |
Citeren21.04.20060 likes lampje, ben blij dat jij het gevonden heb!
ik ben dan nog maar 17 en vind dat al te lang duren, en ik zoek absoluut geen man/vriend, ik zoek een leven zonder pijn en verdriet, altans niet sowveel als ik nu heb.... kuss kirsten! |
Citeren21.04.20060 likes Jeempie meid.pas 17 en al zoveel problemen? Probeer wat van je leven te maken het heeft je nogzoveel te bieden. En echt: jij vindt ook het geluk.
Liefs, Anita |
Citeren21.04.20060 likes kirsten ![]() iedereen heeft idd een doel in zn leven maar als we allemaal al wisten welke zou het leven wel heel makkelijk zijn kusss shirley |
Citeren22.04.20060 likes hee kirst meid je hebt nog een heel leven voor je , je leven moet nog beginnen meisje , je bent pas zeventien bitterjong nog
als ik je een raad mag geven , ga uit mt je vriendinnen , maak lol en geniet want t'is nt altijd mt een vriend dat je gelukkigst bent hoor , nu is het jou tijd om plezier te maken , vrij te zijn geloof me, een man of vriend kom je heus wel tegen , je hebt alle tijd als je mijn leeftijd zou zijn zou je net hetzelfde zeggen geloof me te rap gebonden zijn is ook nt altijd leuk hoor , je zal mss nog heel lang moeten leven mt een partner en dat is ook nt altijd rozengeur!! geniet van je jong zijn en vrijheid !!! dikke kusss van kiekie als je wil praten ben er voor je kussssssssss |